Dat is zeker waar
Ik begon met het bouwen van een draaibank omdat een grotere draaibank nieuw kopen niet ging lukken (vorig jaar leek het er een op dat een Stratos XL binnen bereik kwam maar helaas lukte dat toch niet)
getrickerd door het draadje van
zaag (en een bezoekje aan hem) begon ik met rondkijken
1 ding is zeker, je moet niet te veel haast hebben, via marktplaats kwam ik aan leuke dingen (platen staal van 20mm, een fantastisch buis voor de basis) via Ebay engeland kocht ik een complete set voor de losse kop en ga zo maar door (ik zou haast mijn eigen draadje een paar keer moeten lezen met wat ik allemaal gekocht heb (en nogmaals te beseffen hoeveel geluk ik heb gehad)
Ik heb ontzettend veel geluk gehad een aantal mensen tegen gekomen te zijn die het leuk vonden om mee te helpen aan dit project, ik ben hen dan ook zeer dankbaar
denk aan: 'zaag' (Patrick) voor de inspiratie, 'Spinningwheels' (Remco) voor het draaiwerk, 'Chevy66' (raymond) voor het laswerk, John Sellis voor het CNC Plasma-snijwerk en niet te vergeten Toon Verbeek voor al het frees en kotterwerk en zonder iemand ergens te kort te doen heeft dat laatste het geheel bijna naar onbereikbaar hoog niveau getild (normaal gesproken dan)
Stuk voor mensen die echt weten wat ze doen, Remco heeft zeer toffe dingen gemaakt en laten we eerlijk zijn, een as is wel een heel kritisch ding
Raymond die de boel aan elkaar heeft gebakken, gewoon buiten op de oprit en dat binnen een marge van 0.3mm, ik noem het waanzin, maar we hebben het wel geflikt !
Hij moet nog even in elkaar gebakken worden maar dan is het wel een draaibank die waarschijnlijk nog generaties na mij mooie dingen staat te maken (althans dat hoop ik)