Nieten verwijderen uit het werkblad van mijn werkbank

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Tis maar net hoe lang die nieten zijn en in wat voor hout soort ze zitten, dikke oude schroevendraaier op model Slijpen plaatje er onder en een vul blokje er bij mochten ze lang zijn, anders 4 kantje uit steken of zo
En een nieuw stuk er in zetten
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
434
106
Middelburg
Bedankt allen voor het meedenken en het vele advies. Ik denk dat ik de nieten ga verwijderen doormiddel van een tandartshaak. Ik heb een aantal in mijn arsenaal zitten die redelijk stevig zijn en volgens mij moet dat gaan lukken, om mijn Ulmia werkbank te ontdoen van die onhebbelijke nieten, snap niet waarom de voormalige eigenaar nieten in heeft geschoten,...notabene een meubelmaker. Mocht dat niet lukken dan ga ik een oude schaaf op bot laten vieren zoals Rinus adviseerde. Klopt Wiim Kluck het is een doorn in mijn oog en daarnaast wil ik alles vlak hebben, dus geen dotjes oud opgedroogde lijm en andere oneffenheden ook al is dat minimaal (ik ben een pietje precies). Prettige zondag en nogmaals bedankt mannen!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.446
394
Dordrecht
Hm freesje in je bovenfrees met behulp van een slee er overheen halen als het dunne nietjes zijn zal ook wel lukken. Is de boel gelijk vlak ook.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.