mini werkplek

WeNS

Actieve deelnemer
25 dec 2020
35
14
Bodegraven
kun je het niet gewoon testen ? werkblad aan de poten klemmen of vastschroeven en proberen hoe stevig alles staat
Jawel, ik ga een poging wagen. Het blad alleen al weegt echter iets van 30 kilo (op een personenweegschaal uitgeprobeerd!), dus het geheel moet vanaf het begin al genoeg stevigheid hebben om goed te blijven staan. Het zou een beetje sneu zijn als hij straks meteen door zijn hoeven zakt...
 
Laatst bewerkt:

Wjsalter

Actieve deelnemer
9 jul 2019
76
33
Herselt
Ik heb ooit onderstaande artikel gevonden, zitten ook nog een aantal bruikbare tips in (ookal is hun ruimte wel nog een stukje groter).
 

Bijlagen

  • smart-shop-in-a-one-car-garage.pdf
    1,2 MB · Weergaven: 30

Joop van M

Actieve deelnemer
22 apr 2017
366
32
Geldrop
Ik herken jou probleem met kleine werkplaats maar al te goed.
Dit jaar ga ik de Stapelbare werkkisten (linkje) maken. Zodat ik fatsoenlijk mijn gereedschap kan opbergen en de kist mee kan nemen wanneer ik deze nodig heb. Ze blijven wel rond het huis, niet buiten het huis. Die kisten wordt vrij zwaar om mee rond te sjouwen.
 

WeNS

Actieve deelnemer
25 dec 2020
35
14
Bodegraven
Dank, dank, dank. ik ben een gelukkig mens.
De stabiliteit krijgt een ruime voldoende van mij. Ik wil echter nog twee liggers aanbrengen op de poten en het geheel aan de wand monteren. Dan staat hij echt als een huis.

Edit: het valt alles mee hoe de poten zijn geplaatst. Maar ik moet er natuurlijk nog echt aan gaan werken.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.