Zolang er nog niks een echte vaste plek heeft.Op zich ziet het er allemaal netjes uit, maar die elektra aan het plafond……..
I wish....hoek < 45° ?
zo ja, hoe heb je die gezaagd ?
Moest hem wel opnieuw vlak stellen, maar naar onze wandeling door de tuin ging ik er ook wel vanuitFijn dat het gelukt is je vlakbank op z’n plek te krijgen. Doet ie het goed? Hier is de mijne ook inmiddels gearriveerd.
Dat had ik ook wel verwacht. Gelukkig is dat met die vlakbank geen ramp. De Hammer verplaatsen naar achter in de tuin ging perfect. Hij is nu afgesteld en ik heb er al wat meters eiken doorheen gehaald. Wel lekker hoor zonder oorkleppen schavenI wish....
22 graden en 44 graden.
Het is mogelijk met de geleiderail en cirkelzaag van dewalt alleen de zaag valt niet gelijk aan de antisplinter rand.
Dus het is heel precies meten en hopen dat niks verschuift.....
Zal zodra ik verder ga zal ik foto maken van de hoeken ,zie net dat de lijmklemmen er voor zitten.
Moest hem wel opnieuw vlak stellen, maar naar onze wandeling door de tuin ging ik er ook wel vanuit
Maar draait heerlijk.
Jij dus ook een spannend avontuur beleeft met een karretje door het gras?
Mooi ding.
ff bijpraten22 graden en 44 graden.
Het is mogelijk met de geleiderail en cirkelzaag van dewalt alleen de zaag valt niet gelijk aan de antisplinter rand.
Worden meubel schroeven.Netjes! Ga je de elementen aan elkaar lijmen of vastzetten met mannetje-vrouwtje meubelschroeven?