Is de set dan wel zijn geld waard?Bekijk bijlage 148084
Ik heb mezelf verwend met deze set van Benchdog Tools. Die maakt het mogelijk om precies en herhaalbaar zaagsneden te maken met de invalzaag. Ik heb ondertussen door ervaring geleerd dat het geen wondermiddel is en dat je toch altijd moet nagaan of de aanslag wel goed ligt en of er niets losgekomen is waardoor de instelling verloren is.
Absoluut. Het is ondanks de extra controles die ik doe nog altijd sneller dan de rail visueel positioneren. En al helemaal als je enkele keren dezelfde afmetingen moet zagen.Is de set dan wel zijn geld waard?
Absoluut. Het is ondanks de extra controles die ik doe nog altijd sneller dan de rail visueel positioneren. En al helemaal als je enkele keren dezelfde afmetingen moet zagen.
Wel, ik heb niet de plaats noch het geld voor een formaatzaag. Ik gebruik dus een dewalt 7492 die ik ga inbouwen in een nog te maken gecombineerde zaag/frees tafel. Zo'n kleine zaagtafel werkt heel goed voor kleinere afmetingen terwijl de invalzaag ideaal is voor de grotere stukken. Beide worden dus regelmatig gebruikt...Gebruik je dan evengoed de zaagtafel nog veel?