Mijn eigen werkplek

mhermans

Actieve deelnemer
28 jun 2020
116
56
Roermond
www.etsy.com
Mee eens ziet er inderdaad goed uit!
Even nieuwsgierig waar heb je de labels mee gemaakt?
Ik ben zelf nog opzoek naar een goede (label)printer voor dit soort dingen

Zelf heb ik mijn systainers gemonteerd met 3d geprinte voetjes, die ik ook verkoop op etsy.
Mochten er mensen zijn die daar interesse in hebben stuur me dan even een berichtje voor mensen op het forum wil ik namelijk wel een speciale prijs maken:)

 
  • Leuk
Waarderingen: 3dmazter

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ik zet hoop dat dit duidelijk is ander hoor ik het welScreenshot_20230222_131315.jpg

Screenshot_20230222_131259.jpg

Screenshot_20230222_131339.jpg


Screenshot_20230222_131351.jpg


Screenshot_20230222_131408.jpg


zij plankjes zijn optioneel.
Lade planken zijn 400x300mm, groeven moeten overgenomen worden van de koffers zelf.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Mee eens ziet er inderdaad goed uit!
Even nieuwsgierig waar heb je de labels mee gemaakt?
Ik ben zelf nog opzoek naar een goede (label)printer voor dit soort dingen

Zelf heb ik mijn systainers gemonteerd met 3d geprinte voetjes, die ik ook verkoop op etsy.
Mochten er mensen zijn die daar interesse in hebben stuur me dan even een berichtje voor mensen op het forum wil ik namelijk wel een speciale prijs maken:)

DYMO LabelWriter 450
Perfect ding hiervoor.
 
  • Leuk
Waarderingen: mhermans

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.139
973
Waarom willen jullie zo graag de bestanden? De hoogte van de kast kun je zelf bepalen. De breedte van de kasten is afhankelijk van de breedte van de ladegeleiders. Die moet je dus toch zelf berekenen. De plaatsing van de ladegeleiders is afhankelijk van de maat van de systainers, waardoor je weinig aan de Sketchup files hebt. Dan blijft alleen de diepte over en die is 400 mm.
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
ja zo kan iedereen wel iets zelf verzinnen.
Ik post morgen de bestanden.
Met layout voor alle onderdelen.
Kun je hem zo maken.
En eventueel aanpassen naar je eigen maten.
 

Count Chocula

Actieve deelnemer
12 sep 2018
275
228
Zeeuws Vlaanderen
Waarom willen jullie zo graag de bestanden? De hoogte van de kast kun je zelf bepalen. De breedte van de kasten is afhankelijk van de breedte van de ladegeleiders. Die moet je dus toch zelf berekenen. De plaatsing van de ladegeleiders is afhankelijk van de maat van de systainers, waardoor je weinig aan de Sketchup files hebt. Dan blijft alleen de diepte over en die is 400 mm.
ik werk zelf met shapr3d maar ben erg benieuwd naar sketchup, een kast die dermate herkenbaar is en die ik ook op dezelfde manier uitwerk in shapr vind ik wel een mooie studie om eens wat van te leren.
vooral interesse dus.
 
  • Leuk
Waarderingen: 3dmazter

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.