Zaag tegen de muur? Hij heeft mereder uitvoeringen gebouwd en gefilmt:
of een "verstek bak":
Ik kijk vaak op YT naar interessante gerelateerde video's en toch zijn deze nieuw. Ik ga ze bekijken!
Zaag tegen de muur? Hij heeft mereder uitvoeringen gebouwd en gefilmt:
of een "verstek bak":
Duidelijk, en bedankt voor het aanbod maar nu snap ik de werkingInderdaad, op de foto zoals jij het laat zien @DitchDeurne is het de opstelling om het zaakje te callibreren. Bij normaal gebruik, voor stroken meer dan 10 cm breder dan je geleiderail, gebruik je die staafjes niet en druk je de flip-stops direct omlaag tegen de rand van je plaat. Bij smallere stroken gebruik je die staven wel en zitten de flipstops verder naar achter (en die staven onder de geleiderail).
Onderaan bij de Banggood-pagina stond al een video die eea laat zien, maar het is een Woodpeckers-cover. En Woodpeckers heeft een hele goede video over de werking van het systeem (2e video, op de miniatuur van de video zie je al hoe het normaal gebruikt wordt).
Maar je woont bij mij in de buurt, als je het systeem een keer life wilt zien mag je hier langskomen hoor (Geldrop).
Is er een makkelijke manier om deze te bemachtigen? En is dat een specifiek jaartal?Ik zou je dan aanraden de betreffende nummers van Holzwerken 37 en 38 (of 79 voor een kleine versie) te lezen.
Is er een makkelijke manier om deze te bemachtigen? En is dat een specifiek jaartal?
Ik heb een duitse naam. Duits lezen en verstaan is geen probleem meer.Site een beetje doorgespit, zijn opeenvolgende nummers die je los kan bestellen. Mijn Duits is niet fantastisch, dus ga er eerst eens een proberen.
Dank voor het snelle reageren!
Ach So, Du hast immer Kluck!Ik heb een duitse naam. Duits lezen en verstaan is geen probleem meer.
Voor de verkoop kan je niet op tegen CNC gefreesde bladen denk ik.Ik wil een werkbank voor mezelf maken met MFT werkblad. Maar heb van alles bekeken en weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Veel templates kosten het nodige geld en een MFT blad zelf nog veel meer. Als zo'n template dan toch niet helemaal lekker werkt, is dat geld uitgegeven voor niks. Heb ergens gezien dat iemand een template had van een duur merk en aan het einde van de blad zat er alsnog dusdanig veel speling in de template dat de gaten niet meer helemaal in lijn stonden.
Dus ik vraag mezelf af of ik niet meteen de UJK Parf Mk II moet bestellen. Maar het blijft een zwik geld. En las iemand anders ergens zeggen dat diegene niet te bang wil zijn om het blad te beschadigen, maar optie wil hebben om een nieuw blad te maken. Dat heb ik ook wel en dat zou het het geld dan weer waard maken.
Maar ik zat ook te denken, zouden andere mensen zitten te wachten op dergelijke bladen? Als ik ze zelf maak en op Marktplaats gooi ofzo? Kan natuurlijk ook dat elke klusser een ZZP'r is en meteen factuur wil, die ik niet zomaar kan maken.
M.a.w. ben op zoek naar wat tips, ook om evt. het geld er weer uit te halen.
Er zijn diverse aanbieders van cnc gefreesde gatenplaten voor een redelijk bedrag. Je moet je daarbij ook afvragen / bedenken hoe lang zo'n blad mee gaat op de manier zoals jij het gebruikt.M.a.w. ben op zoek naar wat tips
Als je je eigen tijd niet in rekening brengt zou het misschien (misschien!) wat (een beetje dus) opleveren. Een blad met het Parf-systeem boren kost namelijk behoorlijk veel tijd.Maar ik zat ook te denken, zouden andere mensen zitten te wachten op dergelijke bladen? Als ik ze zelf maak en op Marktplaats gooi ofzo? Kan natuurlijk ook dat elke klusser een ZZP'r is en meteen factuur wil, die ik niet zomaar kan maken.
M.a.w. ben op zoek naar wat tips, ook om evt. het geld er weer uit te halen.