De vraag is of dit een dubbele is of een combi.Dubbele spookschaaf gevonden.
Geen merk tekens alleen no. 60?
Dan zou ik zeggen combiDe vraag is of dit een dubbele is of een combi.
Wat is het verschil?De vraag is of dit een dubbele is of een combi.
Een dubbele is 2x dezelfde een combi is twee verschillende aan elkaar. Meer een woordgrapje.Wat is het verschil?
Inderdaad wat een vreemde vogel ik heb hem ooit aan de telefoon gehad inmiddels 5 jaar geleden, hij adverteert nog steeds, tot op de dag van vandaag. Hij reageert niet op vragen die je stelt via de pm alleen als je telefoon nr achter laat, nou ik heb het geweten, ik kwam er niet vanaf, de man bleef maar ouwehoeren over beitels van vroeger die 10000x beter zijn dan die van nu. Hij bleef er vooral op aandringen om de set die hij op markplts had staan aan te schaffen, niet 1 keer maar wel honderd keer. Ik raakte er een beetje onpasselijk van, wat een figuur zeg, zoiets had ik nog nooit meegemaakt. Nu ik dit bij toeval lees notabene een oud topic moet ik toch eventjes reageren, zijn er meer mensen die hiermee PTTS hebben opgelopenKenner. Ja. Er was een tijd dat ik zoekopdrachten op Marktplaats van een "-Haastrecht" voorzag om zijn irritante beuzelarij maar niet te hoeven doorploegen.