Zo je had ook nog tijd om foto's te maken
dat geduld heb ik nooit haha
Hehe
Ik heb dat ook niet altijd, maar je moet ook af en toe rust nemen he
De tekst grote kun je gewoon aanpassen, bij de probeer versie zit volgens mij alleen een tijd limiet op is de tijd om sluit het programma af start je hem dan weer op kun je weer even "proberen".
Ahja, ik zie het inderdaad. Mooi, thanks!
Ja, dat "auto close" had ik pas later door.... Ik denk waarom knalt dat programma er toch steeds uit?!
T2Laser werkt inderdaad erg goed en makkelijk vele malen beter dan de software die er gratis bij te downloaden is.
Ik zit er aan te denken om de T2Laser software aan te schaffen, een andere probeer versie heb ik nog niet kunnen vinden
Ja, ik denk dat ik dat ook maar doe. Is een prima programma. Ben zelf ook programmeur, dus weet hoe fijn het is om wat betaald te krijgen voor de tools die je maakt.
Heb je ook de andere firmware erin geladen? Vond dat na de andere firmware hij het wat mooier deed.
Jep, dat heb ik vrijwel meteen gedaan.
Ik merkte dat de verplaatsingssnelheid van de X en Y-as een stukje hoger ligt met de nieuwe (1.1e) firmware.
Dat komt volgens mij omdat er minder tot geen ramping meer plaatsvind op de stappenmotoren. En zo te merken is dat ook niet nodig, dus prima zo!
Ik wil dat ding toch echt weer van zolder af hebben is me veel te lastig zo om er even mee te kunnen spelen haha.
Heel m'n huiskamer hing vol rook (de rookmelder ging nog net niet af, maar wel een héérlijke houtgeur wat er vanaf komt
) dus moet echt even snel wat eromheen gaan bouwen.
Eens kijken of ik nog wat met 't programma kan stoeien...
Ik had een cirkel in Paint (BMP) getekend, en dat duurde toch vrij lang om te maken.
Dat heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat BMP natuurlijk geen vectorformaat is, en dus alles op pixelniveau afgewerkt gaat worden.
Beter is het (denk ik) om een cirkel in een echt tekenprogramma te maken, en dat te converteren naar G-code. Dat werkt volgens mij véél beter.
Heb jij hier ervaring mee?
Groet,
Atmoz
[edit]
Voor diegene die het leuk vinden hier nog een filmpje van m'n eerste test: