Goedemorgen!
Tjonge, ik heb dit topic al een aantal jaren uit het oog verloren, zie ik! Het heeft wel wat losgemaakt. Zelfs vanuit Duitsland heb ik eens interesse gehad in de kist.
Ik heb helaas geen gedetailleerde tekeningen van de box gemaakt. Anders had ik die graag met jullie gedeeld, als deze maar niet commercieel gebruikt zouden worden.
Zoals aangegeven zit er veel denkwerk in en heb ik veel werk gehad aan het product, maar eerlijkheid gebied te zeggen dat ik eigenlijk vindt dat mijn vaardigheden in houtbewerking de kist hebben ingehaald en dat ik op dit moment het project als "niet gelukt" zou willen bestempelen. In feite is de kist niet eens afgemaakt; het deksel zit er niet op. Dit komt doordat de kist in zijn geheel, met alle speelelementen er in, loeizwaar is geworden. Dat, en de afwerking van de bakjes die mij nu ontzettend tegen staat, heeft er voor gezorgd dat het project niet is afgerond.
Altijd speelt er in mijn hoofd nog het plan een nieuwe versie te maken..... Maarja, het ontbreekt aan tijd helaas.
Mocht iemand de kist willen maken, wil ik diegene zeker helpen met de maten, maar houd in gedachten dat met de afmetingen ( en de keuze van de houtsoort: eiken) de kist te zwaar wordt om lekker te kunnen gebruiken.
Daarnaast zou ik het leuk vinden om de vorderingen van de bouw van zo'n kist te kunnen volgen op het forum.
Voor nu staat dit project wel weer voor in mijn gedachten, dus wie weet ;-)
Grt. René