Beste allemaal,
Hartelijk dank voor alle positieve reacties!
Het was inderdaad even puzzelen over hoe alles in de koffer zou moeten passen.
@ Roald, Door de deksel te sluiten zal de deksel, wanneer de koffer klaar is, de bovenkant van de afzonderlijke bakjes raken waardoor de speelstukjes in de bakjes blijven zitten.
Ik zal binnenkort proberen een tekening te maken. Ik zou het erg leuk vinden als meer mensen deze koffer zouden gaan maken gebaseerd op mijn tekening en daar een fotoverslag van bij willen houden. Mocht iemand er aan willen beginnen en vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden.
Grt. Rene
Beste allem
Hartelijk dank voor alle positieve reacties!
Het was inderdaad even puzzelen over hoe alles in de koffer zou moeten passen.
@ Roald, Door de deksel te sluiten zal de deksel, wanneer de koffer klaar is, de bovenkant van de afzonderlijke bakjes raken waardoor de speelstukjes in de bakjes blijven zitten.
Ik zal binnenkort proberen een tekening te maken. Ik zou het erg leuk vinden als meer mensen deze koffer zouden gaan maken gebaseerd op mijn tekening en daar een fotoverslag van bij willen houden. Mocht iemand er aan willen beginnen en vragen hebben wil ik ze graag beantwoorden.
Grt. Rene
Heb je die nog steeds ?Hey Toni,
Wij hebben een houten koffer gemaakt waar alle uitbreidingen in passen.
Indien interesse hoor ik het graag.
tuurlijk kan dat, zo zijn de Japanners ook begonnen zoveel jaar geleden,de fotos zijn duidelijk genoeg om met de kaartjes er bij de afmetingen vanaf te meten volgens mij