Koesteren we het oude, of is er ruimte voor innovatie

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.890
2.698
Gaanderen
Ik ben bang dat er in europa niet echt een markt voor is. Er wordt gewoon weinig gespijkerd in de bouw in europa. Een blauwe stanley van 20 euro doet het prima. Het rubber verslijt en dan koop je weer eens een nieuwe na een jaar of 20. Ik heb wel eens naar een eastwing gekeken, gewoon voor de mooi, maar ik vond het handvat te dik, dus niet comfortabel, dus weer terug gehangen.
Weet je heel zeker dat het een Eastwing was en geen look a like van Picard? Ik heb al heel lang een Eastwing en ook een blauwe Stanley. Hoewel ik niet veel draadnagels er in sla zijn ze nagenoeg even dik, denk ik.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.131
1.774
Terkaple
www.woodworking.nl
The proof of the pudding is in the eating. Ik heb nog nooit een titanium hamer vast mogen houden.

Ik zorg voor een mooie titanium hamer op Open Dag Hout. Met een doos spijkers en een blok hout. Voor een euro mag je een spijker in het hout slaan en een briefje met je telefoonnummer inleveren. Einde dag trekken we een briefje en diegene mag de hamer mee naar huis nemen..

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.