Wat een wijsheid hebben jullie met z'n allen!
SNIP
Het is denk ik meer leren van fouten.....
Wat een wijsheid hebben jullie met z'n allen!
SNIP
En van fouten leer je meestal het meeste Al is het maar omdat je partner je er aan blijft herinneren....Ervaring is een kwaliteit op zich: je weet dan in ieder geval hoe het niet moet.
Leuk project hoor janwillem!
Ik ben inmiddels (na bijna 2 jaar) bijna "klaar".
Klopt! En als amateur met een opleiding als Software Engineer ben ik behoorlijk trots2 Jaar slechts? Amateur
Geintje
verlijmenVerlijmen op de dekvloer of zwevend.? Winkels raden verlijmd aan. Dan moet de vloer, zo'n 50 vierkante meter geëgaliseerd worden. Dat lijkt me doenbaar, heeft iemand daar ervaring mee? Gedachten over?
Twijfels: niet alleen over een vandiktebank maar ook over een houten (visgraat, zoals de rest van NL) vloer. Verlijmen op de dekvloer of zwevend.? Winkels raden verlijmd aan. Dan moet de vloer, zo'n 50 vierkante meter geëgaliseerd worden. Dat lijkt me doenbaar, heeft iemand daar ervaring mee? Gedachten over?
Oh, en het eerste leermoment @casselt : begin vroeg met plannen van dingen die je niet zelf doet. Kozijnen installeren kan bij nu bestellen pas in september of nog later. Helaas waren we met leuke dingen begonnen, zoals vloer (4wk+ levertijd) en keuken (8wk).
Dan doe je dat toch ook zelf. Is ook leuk om te doen!Oh, en het eerste leermoment @casselt : begin vroeg met plannen van dingen die je niet zelf doet. Kozijnen installeren kan bij nu bestellen pas in september of nog later. Helaas waren we met leuke dingen begonnen, zoals vloer (4wk+ levertijd) en keuken (8wk).
Wij zijn inmiddels zo'n 5 dagen onderweg en hebben (met wat hulp) de volledige eerste verdieping en vliering weten te strippen, komende dagen gaan we elektra en CV leidingen verleggen en dan kunnen we hopelijk tegen het weekend beginnen met het isoleren van het dak! Onze vloer wordt einde van de maand geleverd en de keuken in eind april! kozijnen moeten we nog bestellen maar de exacte maten weten nog niet! Wij gaan ze wel zelf installeren, dus we zien vanzelf. Heeft geen haast om ze direct te vervangen in ieder geval!Oh, en het eerste leermoment @casselt : begin vroeg met plannen van dingen die je niet zelf doet. Kozijnen installeren kan bij nu bestellen pas in september of nog later. Helaas waren we met leuke dingen begonnen, zoals vloer (4wk+ levertijd) en keuken (8wk).
Hoi Jan Willem,Twijfels: niet alleen over een vandiktebank maar ook over een houten (visgraat, zoals de rest van NL) vloer. Verlijmen op de dekvloer of zwevend.? Winkels raden verlijmd aan. Dan moet de vloer, zo'n 50 vierkante meter geëgaliseerd worden. Dat lijkt me doenbaar, heeft iemand daar ervaring mee? Gedachten over?
Oh, en het eerste leermoment @casselt : begin vroeg met plannen van dingen die je niet zelf doet. Kozijnen installeren kan bij nu bestellen pas in september of nog later. Helaas waren we met leuke dingen begonnen, zoals vloer (4wk+ levertijd) en keuken (8wk).
Wat denk je zelf? Het is wel Groningen hè?ik vermoed dat de ondergrond stabiel is