Keuze voor Hammer K3

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.737
399
Knap gedaan! Hou wel zeker de originele verpakkingen bij vd zaagbladen, voor wanneer je ze laat slijpen.

Een tijdje geleden kwam ik deze tegen, ook leuk:


173381975_1347683908950122_8385088836346271321_n.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluo

Buddy

Nieuw lid
7 aug 2017
5
1
Uithoorn
Dank voor de uitgebreide discussies over welke zaagtafel, ook ik ben nu bezig voor een paneelzaag K3. Helaas kan hij pas in januari 2022 geleverd worden, maar heb nu wel alle tijd om mijn Festool zaagtafel te verkopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Fluo

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.162
868
Ulvenhout
Slim, maar moet je dan niet telkens de maataanduiding aanpassen op de afkortaanslag? Bijvoorbeeld als je wisselt tussen een rechte snede en een in verstek?
 

Fluo

Actieve deelnemer
18 nov 2014
582
262
Koekelare
Mooi gevonden! Die ga ik kopiëren als dat mag van je.
Hoe zitten de blokken in het alu profiel? Gewoon op klem?
Mag je zeker kopieren, anders zou ik het hiet niet neerzetten ;)
Je moet wat kracht gebruiken om ze in het profiel te klemmen en eens je dan de aanslag vastdraait op de rolwagen gaan ze nergens meer.
 

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
434
106
Middelburg
Heb ik zojuist gedaan (voor wie er nog iets aan heeft, ook vraag in dit topic) en hier het antwoord :

Dan komt er € 14,18 excl. BTW bij.

Als de gaten Ø10mm met een steek van 60mm moeten zijn kun je deze toevoegen bij de groefzaag: https://rs-tools.nl/+2x-meeneemgaten

Ik ga deze eerst proberen voordat ik de dure Felder koop.
En Studiodara ondanks dit topic al een tijdje in de lucht is ben ik toch wel benieuwd of dit inderdaad naar alle tevredenheid is bevallen, zoals je stelt is de Hammer/Felder systeem wel erg duur en wellicht volstaat een groefzaag met meeneemgaten ook wel??,...zou mooi zijn
 

studiodara

Actieve deelnemer
7 jun 2015
145
28
En Studiodara ondanks dit topic al een tijdje in de lucht is ben ik toch wel benieuwd of dit inderdaad naar alle tevredenheid is bevallen, zoals je stelt is de Hammer/Felder systeem wel erg duur en wellicht volstaat een groefzaag met meeneemgaten ook wel??,...zou mooi zijn
Helaas nog niet gekocht…
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.