inderdaad , ben blij dat er iemand mee is , het is inderdaad een klein keukentje in een camperKanonnen jongens, het gaat om een mini-aanrechtje in een camper - dan zijn suggesties als marmer of RVS toch helemaal niet aan de orde?
@jorisvh komt volgens mij in de goede richting. Als je het zelf wil doen, zou ik zwart betonplex kopen in 18mm dik. Inderdaad met decoupeerzaag + kopieerbit is dit zo in de juiste vorm. Als je die kant echt geen kops hout wil zien, koop je een stuk strijkband (kantafwerking met smeltlijm er al op) en die kan je daarna met de bovenfrees even strak trekken. Een gemiddeld meubelmaker doet dit in een uurtje of 2 voor je.
Wil je veel degelijker, koop dan een plaat HPL op berkenplex bij een serieuzere houthandel; iets zwaarder maar qua slijtvastheid etc echt heel veel beter.
De 30mm zou ik vergeten, of opbouwen uit meerdere lagen. 30mm multiplex is onnodig zwaar, incourant (en daarmee duurder).
misschien zelfs HPL op mdf
er word geen dagen op gekookt zoals thuis hoor , eens een eitje , een tasje koffie
Laatst bewerkt: