Hangt van de afwerking af, maar zelfs bij geslepen vind ik de patina die door gebruik ontstaat niet storend...Dat zou ik zelf nog kunnen , maar ik vind het zo koud en elke vinger zie je erop , en elke kras
Maar blijkbaar niet bestand tegen zuren….
in het plaatje dat ik geplaatst heb, zie ik niets over zurenMaar blijkbaar niet bestand tegen zuren….
onze verontschuldigingen als we dit nader bekijkenIk vind het ook maar enkel gebruikt als wandpanelen en niet als keukenblad .
Ik heb warmgewalst rvs in mijn keuken. Bij ABK te koop, maar ook bij bijvoorbeeld Franke. Orbitaal geslepen is ook heel mooi maar dat wilde de directie niet. Doordat het heel mat is zie je vingers ed veel minder.Dat zou ik zelf nog kunnen , maar ik vind het zo koud en elke vinger zie je erop , en elke kras
graag de linkgewicht is wel belangrijk voor mij , massief bloot hout komt er zeker niet in .
zit te denken aan een Ikea keukenblad is beplakte spaanderplaat en ze zijn 28 mm dik
Nee, maar ik weet inmiddels wel hoe marketing werkt… Bestand tegen wat dan ook is een gewenste eigenschap, lijkt me & als het niet waar te maken is, heb je het er simpelweg niet over. Coca-Cola gaat ook niet melden dat je tanden wegrotten als je dat spul drinkt, toch?in het plaatje dat ik geplaatst heb, zie ik niets over zuren
heb jij dieper gegraven ?
het gaat over deze , EKBACKEN Werkblad, betonpatroon, laminaat, 186x2.8 cm - IKEA Belgiëgraag de link
is het blad in de vorm die jij wenst, beschikbaar ?
beton is zwaarhet gaat over deze , EKBACKEN Werkblad, betonpatroon, laminaat, 186x2.8 cm - IKEA België
moet ik nog op maat maken en en met de juiste rondingen dan de kopse kanten afplakken
mijn keukenblad ga ik nergens op maat vinden hoor .
had al eens gedacht van te vragen aan de camperdealer of ik geen origineel blad zou kunnen aankopen bij de fabrikant , maar dan zonder gaten erin , maar dat moet dan van Polen komen .
30mm dik en licht dan kom je volgens mij inderdaad al snel bij spaanplaat met laminaat.het gaat over deze , EKBACKEN Werkblad, betonpatroon, laminaat, 186x2.8 cm - IKEA België
moet ik nog op maat maken en en met de juiste rondingen dan de kopse kanten afplakken
mijn keukenblad ga ik nergens op maat vinden hoor .
had al eens gedacht van te vragen aan de camperdealer of ik geen origineel blad zou kunnen aankopen bij de fabrikant , maar dan zonder gaten erin , maar dat moet dan van Polen komen .
Beton ??? heb ik toch nooit van gesprokenbeton is zwaar
wil je toch die richting uit, dan zou ik de vraag aan een steenkapper stellen
die maakt het jou uit een reststuk op maat
of je zelf aan de slag kan met een plaat van ikea, weet ik niet
Een wandpaneel moet je ook afkitten, zeker in de douche. Of het echt geschikt is als keukenblad heb ik geen idee van. Ik heb het als wandpaneel in de keuken en in de douche en bevalt me prima. Het voelt en ziet eruit als een composiet / kunststof. Het is 4mm dik als je daar een lichtgewicht 3cm ondergrond onder maakt heb je een lichtgewicht blad. Maar het was een idee, wat wellicht de moeite waard is om te onderzoeken, omdat je tal van mogelijkheden hebt in design en je makkelijk proefstukjes kan bestellen zodat je zelf kan oordelen.Maar blijkbaar niet bestand tegen zuren….
Is het in de kern dezelfde kleur als de bovenzijde , bedoel als je het verzaagd zijn de gezaagde kanten dan dezelfde kleur ?Een wandpaneel moet je ook afkitten, zeker in de douche. Of het echt geschikt is als keukenblad heb ik geen idee van. Ik heb het als wandpaneel in de keuken en in de douche en bevalt me prima. Het voelt en ziet eruit als een composiet / kunststof. Het is 4mm dik als je daar een lichtgewicht 3cm ondergrond onder maakt heb je een lichtgewicht blad. Maar het was een idee, wat wellicht de moeite waard is om te onderzoeken, omdat je tal van mogelijkheden hebt in design en je makkelijk proefstukjes kan bestellen zodat je zelf kan oordelen.