te zwaar om mee te nemen ?Dit ligt me al een paar weken aan te kijken in een parkje in de buurt.
bij mij vallen de katjes er reeds afIk denk ook gewoon een wilg.
da's de beste manier om een inschatting te makenMisschien heb je nog een detail van de ontluikende bladeren en twijgen?
Ik denk niet dat de gemeente er zwaar aan zou tillen als ik ze meeneem, maar ze zijn mij te zwaar om te dragen. Ze liggen op een eiland(je) midden in stadsparkje, dus volledig onbereikbaar met de auto.Te illegaal?
Dat dacht ik bij de juwelierIk denk niet dat de gemeente er zwaar aan zou tillen als ik ze meeneem, maar ze zijn mij te zwaar om te dragen. Ze liggen op een eiland(je) midden in stadsparkje, dus volledig onbereikbaar met de auto.
Er liggen ook wat kleinere stukken die wel op een steekwagentje zouden passen. Dat moet ik dan alleen ergens regelen.
Blad zit allemaal hoog en het regende vanmorgen dus wandelingetje even uitgesteld.
de gelegenheid maakt de dief, luidt het spreekwoordTe illegaal?
Nee, dat begrijp ik.de gelegenheid maakt de dief, luidt het spreekwoord
toch was en is het niet mijn bedoeling om een collega aan te sporen om hout dat niet het zijne is, zonder toelating mee te nemen
ik zou gewoon de groendienst bellenIk heb hier regelmatig het idee dat ze blij zijn als je het meeneemt want anders moeten ze het zelf af laten voeren, maar de dienaren van het groen zijn andere dienaren dan de dienaren der wet. Ze hebben verschillende meesters.
Ik heb trouwens geen idee wie of waar ik zou moeten vragen dus ik laat het maar lekker liggen.
Het verschilt een beetje per plek en wie de eigenaar is. Bij een park zou ik inderdaad de gemeente bellen, soms besteedt de gemeente het weer uit aan een afvalverwerker.Ik heb hier regelmatig het idee dat ze blij zijn als je het meeneemt want anders moeten ze het zelf af laten voeren, maar de dienaren van het groen zijn andere dienaren dan de dienaren der wet. Ze hebben verschillende meesters.
Ik heb trouwens geen idee wie of waar ik zou moeten vragen dus ik laat het maar lekker liggen.