Jan is een beetje ziek...en weer beter!!

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Geweldig nieuws Jan,
Hou vol en nog even doorbijten om dan hopelijk weer de weg omhoog.(y)
En rustig weer opbouwen dan komt het wel goed.
Sterkte de komende tijd en vriendelijke groeten uit West-Friesland.

Ger. :).
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Kleine update over mijn behandeling.
Gisteren kuur nummer 6 gehad en dat was tevens de laatste kuur.
Tot nu toe geen al te gekke bijwerkingen. Normaliter was ik al weer wat smaak en reuk kwijt.
Nu een paar weken dus afbraak en daarna zien dat ik mijn conditie weer op niveau krijg. Dus veel wandelen en fietsen en spierversterkende oefeningen doen.
20 december staat er nog een petscan op het programma. Uitslag op de 22e. Hopelijk is dan alles goed. Daarna volgen twee jaar 4 keer per jaar controles en daarna t/m het vijfde jaar tweemaal per jaar controle.
Als dan alles nog goed is, wordt ik "schoon" verklaard.
Momenteel voel ik me nog best goed. Elke dag een wandeling of oefeningen en niveau blijft gelijk ondanks dat je na elke kuur weer fysiek weer inlevert. Maar ik kan de motorfiets nog steeds goed de baas. Dat is wel fijn om af en toe even uit te waaien. En verder hopen dat mijn haar weer vlug terug komt ;-) want ik ben dat kale koppie goed zat...
 
Laatst bewerkt:

Knakkie

Actieve deelnemer
5 mrt 2018
132
35
Beste Jan.
Ik wens je natuurlijk ook het allerbeste en hopelijk komt alles goed.
Ik had al eerder een bericht gelezen over je "ziekte" maar ik vind het altijd moeilijk op zoiets te reageren.
Lol een kale kop hebben wel meerdere mensen, het is maar goed dat je geen foto van mij ziet,
en dat was al op jonge leeftijd.
Nogmaals veel sterkte Jan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
Jeetje Jan, ik zie dit bericht nu pas en schrik er ff van. Gelukkig slaan de kuren goed aan en sta je er zelf positief in. Heel veel beterschap en sterkte nog!
Ja Martijn,
het was wel even heftig. Momenteel ook nogal last van bijwerkingen, zoals overgewicht, vieze smaak, wazig zin, weinig energie, maar dat zou allemaal weer de goede kant op moeten gaan.
Hopelijk hou ik een beetje gemoedsrust, want ik blijf de komende 5 jaar onder controle, en dan denk je misschien straks bij elk pijntje dat het weer terug is.
Blijf gezond!!
 

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.370
830
69
Veldhoven
En weer een update:
vandaag was ik bij de oncoloog voor de bespreking van de petscan deze week. De problemen zijn voor 98% weg. Bij 9 op de tien mensen verdwijnt het restje ook nog door de nog aanwezige chemo in mijn lijf. Het heeft dus nog even tijd nodig. Over drie maanden weer een petscan op 20 maart en op 30 maart de uitslag. Mocht er dan nog iets zichtbaar zijn, dan volgt een punctie. Als er dan nog iets “ergs” te zien is, dan kan dat met bestralen verholpen worden. De dokter is zeer positief. Dus we gaan gewoon door met ademhalen en op 30 maart weten we meer. 😉
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.