Jan is een beetje ziek...en weer beter!!

Spaander

Post veel
26 jul 2011
1.948
88
West-Friesland
Goh Jan, ik lees dit net wat een naar bericht je schreef al eerder over de problemen met je benen.
Maar nu weten ze waar het door komt en moet je maar sterk zijn en door alle ellende heen werken.
Sterkte en het allerbeste gewenst,
De groeten van Ger. :) .
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.373
830
69
Veldhoven
Beste mensen: Een update!
GOED NIEUWS!
Ik was gistermiddag bij de oncoloog voor de uitslag van de petscan. (De tweede, ter vergelijking met de eerste van vóór de chemo)
Volgens de dokter behoor ik tot de gelukkige 5 % van de kankerpatiënten die na 2 kuren al “SCHOON” is.
NB: "Schoon" tussen aanhaaltekens! Want de scan ziet natuurlijk niet alles.
Van de resterende 6 chemokuren zijn de laatste 2 geschrapt. De resterende 4 kuren dienen als een soort van “bezemwagen” om zeker te zijn dat ook alle piepkleine kankercellen om zeep worden gebracht.
Ik ben er nog niet, natuurlijk.
De 4 komende kuren zullen mij nog flinke klappen toe dienen, d.w.z. ik zal nog meer gaan verzwakken.
Maar er is licht aan het einde van de tunnel.
Het "vechten tegen kanker" voel ik vooral als ik om de andere dag een uur met spierversterkende oefeningen bezig ben. (Goede zorg van het ziekenhuis)
We zijn er heel blij mee!
Tot ziens/horens!
 

Roel22

Post veel
27 feb 2017
914
317
In Groningen zeggen we, "Dou goud wat mout, zet aaltied deur, hol kop ter veur.
En zo te horen doe je niet anders. Zet hem op man!
 
  • Haha
Waarderingen: Jan van den Broek

Jan71

Actieve deelnemer
6 jan 2017
271
176
West-Brabant
Beste Jan ,
Ook ik las zojuist dit bericht en op het eind het geweldig goede nieuws van de oncoloog . Hopelijk geven de laatste 4 kuren eenzelfde of misschien nog een beter resultaat . Ik wens jou en je gezin heel veel kracht om deze beproeving te doorstaan.

Hartelijke groet , Jan
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.