Ok, dus die niettacker is er dus niet niet niet, maar juist één die wel niet, dan hadden ze het toch beter een welniettang kunnen noemen
Bovenstaande is reuze interessant
Inmiddels heb ik nog een kleine aanpassing in mijn tekening, ik ga de isolatie hoger plaatsen (even zien hoe, met latjes oid) en dan de dampremmende folie er onder
De reden daarvoor is dat als iets nat is en ergens anders op licht het langer nat blijft dan dat er lucht onder zit
Naden zal ik aftapen
Er komen geen spots in het plafond, ik hang er TL bakken aan, die zullen met een paar 16mm schroeven opgehangen worden, niet door en door dus
De leidingen van de TL bakken lopen over het plafond (zichtwerk dus
Daarvoor moet ik op 2 plaatsen de leidingen van achter de leiding spouw (wand) naar voren moeten halen, die doorgang zal ik afkitten
Zowel de wand als het plafond krijgt een spouw (als op de tekening)
zelfde idee als het steenwol, mocht het plastic op het hout rusten lijkt me dan niet zo best voor vocht (vasthouden, rotten etc)
Mocht er dus een keer een schroef zijn die er wel een stukje doorheen steekt dan zal deze de folie nog niet door prikken
[EDIT]
Ik zie net dat ik de roosters in het plafond nog moet weglaten in de tekening, die boodschap was wel overgekomen