Nee zweihaak en timmermansoog. De hoeken verlopen meestal en zijn ook veelal verlopend op de plaat. Dus vooral veel op het zicht werken.
kan mij inbeelden dat het een evenwichtsoefening is
succes !
Nee zweihaak en timmermansoog. De hoeken verlopen meestal en zijn ook veelal verlopend op de plaat. Dus vooral veel op het zicht werken.
goeie aanpak, inderdaadIk heb een holzher 2120, afgeragd ding, maar wel een invalzaag die 85mm diep kan. Laatst 120mm pir verwerkt. Voor de rechte stukken was het afdoende om 1x te zagen en dan de laatste 35mm met de hand te doen, voor de schuine stukken werkte het het best om vanaf 2 kanten in te zagen.
Het is verre van mijn gangbare stijl tegendraads te zijn in deze zaken, maar ik verkeerde in de overtuigde veronderstelling dat het bij sommige projecten een gang- en aanvaardbare oplossing is het materiaal naar de locatie van het beoogde gereedschap te bewegen.Ik denk dat de trappen naar de zolderverdiepingen van voor oorlogse huizen een beetje een belemmering zijn, om een beetje formaat lintzaag van trigger, boven te krijgen. Het zelfde gaat ook op voor een zaagtafel van het benodigde formaat.
lijkt mij met een kanon op een mug schietenZijn er geen houders waar je een kettingzaag onder een hoek kan zetten?
ik heb een kettingzaag op batterijIk heb er over gedacht om het met een kettingzaag te doen, maar ik ben bang dat ik dan langer aan het stofzuigen ben, dan aan het zagen.