Hulp bij een Louis XV toog

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.188
555
Vakwerk, met een prachtige oplossing voor het dakpaneel.
Ik ben het wel met Jurriaan eens, hopelijk valt het kleurverschil wat weg na de afwerking.

Het kastje is wat vlakker uitgevoerd dan gebruikelijk bij zo'n klassiek ontwerp, met de stijlen, glaslatten, deur en kroon allemaal in een plat vlak. Is dat een bewuste keuze?
 
  • Leuk
Waarderingen: Hoosterw

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
145
35
Nuenen bij Eindhoven
Vakwerk, met een prachtige oplossing voor het dakpaneel.
Ik ben het wel met Jurriaan eens, hopelijk valt het kleurverschil wat weg na de afwerking.

Het kastje is wat vlakker uitgevoerd dan gebruikelijk bij zo'n klassiek ontwerp, met de stijlen, glaslatten, deur en kroon allemaal in een plat vlak. Is dat een bewuste keuze?

Dank jullie!

De afwerking zal dat verschil niet weg laten vallen. Het kwam zo uit met de stukken plank die ik had liggen. Ik vind het niet zo'n probleem, het is nu eenmaal hout en natuur laat zich niet vormen.

Voor wat betreft het laatste (plat vlak) dat was een bewuste keuze ja. Ik schat mijn skills nog niet zo in dat ik dat allemaal al had kunnen uitvoeren in opgedekte uitvoering oid. Dus ik koos ervoor om het zo te doen, wat mij de mogelijkheid gaf aan de achterzijde iets te kunnen smokkelen.

De klant had hem al gezien en is zeer tevreden. Er moet een verzameling beeldjes in heb ik begrepen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.