Ach, das jammer, nee niet in de buurt (Brabant vs Friesland...).
Heb je uberhaupt wel tekeningen, al zijn t maar foto's van tekeningen met wat maten etc? Dan kan ik ze misschien zelf wel in Sketchup zetten (en hier weer posten).
Nee, helaas heb ik nergens tekeningen van. Ik heb de eerste systainer gemaakt met de maten die ik haalde van een originele systainer. Deze had ik in onderdelen liggen, zodat ik de zaag steeds met de "systainermal" kon instellen. Dat vond ik het prettigste werken. Ik ben zelf niet zo van de tekeningen, omdat het in de praktijk altijd anders loopt. (althans bij mij
)
Ik heb nog een aanvullende vraag:
ik zie dat de T-loc netjes aan de voorkant sluit, maar hoe los je het aan de achteronderkant op: de originele bakken hebben daar een sleufje/richeltje zitten zodat de achteronderkant van de ene haakt in de bovenkant van de volgende zodat je de bovenste aan die daar onder lockt en ze dus gezamenlijk kan oppakken. Hoe los je dat op? Ik wil ze namelijk uiteindelijk op een trolley gaan zetten zodat ik makkerlijker een stapel apparaten kan transporteren bij klussen buiten de deur + een stapeltje maken van gelijke hoogte om bijv. buiten te werken als werkbankje (liefst zelfs met de werkplaat met gaten erin
Dit heb ik eigenlijk net als de originele systainer opgelost. Aan de onderkant zitten op de hoeken plaatjes met een scheve kant, die weer inhaken op de systainer er onder. Maar ik heb dat niet bij alle systainers gemaakt, omdat de meeste toch altijd op hun plek staan, en niet mee gaan ergens heen. Dus is het inhaken niet nodig.
Ik ben er eigenlijk mee begonnen omdat het me een leuk projectje leek om te maken. Maar toen ik er 3 had gemaakt, vond ik dat ik het ook af moest maken. En zo heb je opeens een hele stellage vol met die dingen.
Ik heb nu weer weinig tijd om er mee bezig te zijn, maar ik heb ze allemaal in elkaar. Ik moet alleen van enkele nog wat afwerken, en in de lijnolie zetten.
@Bazz
Ik ben benieuwd wat jij er van maakt. Leuk om daar wat van te zien !