Ik heb niks. Alleen maar een foto gejat... Hij komt van de link van Willem1958. Maar ik zou voor de brede halfhoutverbindingen mijn woodrat gebruiken, en voor de smalle in de gemonteerde kruisen een handzaag - denk ik. Of eventueel de lintzaag
Ik heb niks. Alleen maar een foto gejat... Hij komt van de link van Willem1958. Maar ik zou voor de brede halfhoutverbindingen mijn woodrat gebruiken, en voor de smalle in de gemonteerde kruisen een handzaag - denk ik. Of eventueel de lintzaag
Mooi hoor die kleur en patroon na behandeling. Kun je iets vertellen over het afwerken? Ben benieuwd naar de korrelgrootte en het afwerkingsmiddel.
Heb je de tafelrand na de decoupeerzaagsnede nog veel moeten terugbrengen om een strak eindresultaat te krijgen? Bij mij geeft de decoupeerzaag nooit een mooi haaks resultaat.
Helaas ontbreekt een foto met HET cruciale beeld, hoe de beide kruisen in elkaar schuiven.
Verrek zeg, ik had de onderste foto's gemist, dus het kruis zat al helemaal in elkaar.
Wat WR1944 zegt, het had leuk geweest als we eerst een foto hadden gezien van de twee kruizen voor ze in elkaar schuiven.
Beide kruizen voor de helft uitgezaagd en dan in elkaar geschoven neem ik aan?