Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
grof de vorm maken op allerlei manieren, vervolgens een PVC buis van de juiste maat beplakken met schuurpapier en deze als handmatige 'schuurbuis' gebruiken.
Je moet het even goed lezen: die 8 mm is een foutje had ik niet goed gelezen.
Ik heb bewust een 12mm en 1/2" freesmachine gekocht om deze keuzes niet te hoeven maken. Ik geloof dat ik ook nog een verlenging heb liggen die van 8 naar 12mm gaat.(het kan ook zijn dat ik die heb weg gegooid) Deze wilden ze bij ons gaan verkopen en dat heb ik toen niet toegestaan je bent als verkoper toch product aansprakelijk. En het is levensgevaarlijk
Dat is ook een goede oplossing. Maar een balk kops boren , dia 50mm en 30 centimeter diep is ook niet een voudig. Boor kops maar eens recht met een speedboor en de andere boren die het kunnen Zobo e.d. zijn niet goedkoop.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.