Aan alle mensen die me geholpen hebben een oplossing te vinden, bedankt voor de informatie, er zaten veel nuttige tips bij.
Nu kan ik weer verder.
Laatst bewerkt:
Er is maar 1 NUC passief gekoeld. En dat is een model waar je echt niet veel mee kunt, bedoeld om te gebruiken als thin client. Bovendien wordt dat model alleen in bulk geleverd, dus in grotere aantallen. Alle andere modellen zijn uitgerust met een notebook koeling, semi-passief. De koeler gaat dus draaien als dat nodig is. De combinatie Akasa kast/NUC moederbord is wel vrij eenvoudig te maken en te bouwen. Bij de site staan de compatible moederborden bij iedere kast vermeld.Je zou dan ook aan een barebone kunnen denken. Zo'n Intel NUC.....
Daar zitten geen fan's in, en de voeding is zo'n laptop voeding (dus ook geen fan).
Er is maar 1 NUC passief gekoeld. En dat is een model waar je echt niet veel mee kunt, bedoeld om te gebruiken als thin client. Bovendien wordt dat model alleen in bulk geleverd, dus in grotere aantallen. Alle andere modellen zijn uitgerust met een notebook koeling, semi-passief. De koeler gaat dus draaien als dat nodig is. De combinatie Akasa kast/NUC moederbord is wel vrij eenvoudig te maken en te bouwen. Bij de site staan de compatible moederborden bij iedere kast vermeld.
En ook ik ben erin getrapt (post uit 2018)!Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat ik met overdruk een eerste poging ga doen.
Ik moet er eigenlijk geen kast voor bouwen, gewoon zien dat de druk in de pckast hoger is dan de atmosferische druk. En dan zoals LeonvB zei met stoffilters zoals bv een dampkap filterdoek voor de ventilators.
Het enige dat kan tegenslaan (denk ik) is een gebrek aan warmte afvoer.
Ja, OK, en wat heeft dit te maken met dit topic?De thermostaat is kapot, en ik moest dringend een vervanging vinden, omdat het aanpassen van de warmte thuis erg belangrijk is.En voor mij bleek er een groot probleem te zijn.Als je niet terug wilt naar iets ouds, heb je iets handigs en praktisch nodig.Na herhaaldelijk surfen op het Internet, kwam ik tegenThermostaat wifi ik was erg geïntrigeerd.Thermostaat wifi paste volledig bij al mijn parameters.Een handige verbinding met de smartphone heeft me blij gemaakt.Erg blij met de aankoop.
Ja, dat dacht ik al. Hebben we de laatste wel meer hé, iemand die profiel aanmaakt om ongegeneerd reclame te maken?Niks, dit is niks meer dan spam.
een voeding zonder ventilator is niet echt makkelijk te vinden.
gebruik een tablet als je een toetsenbord/muis wilt kan dat draadloos er aan