Geweldig!
Top verslag!
En een prachtige werkbank.
Heb het hele verslag van begin tot eind gevolgd! Veel plezier met het gebruik van deze mooi werktafel.
Hartelijk dank voor jullie leuke reacties en het volgen.
Mvg,.
Geweldig!
Top verslag!
En een prachtige werkbank.
Heb het hele verslag van begin tot eind gevolgd! Veel plezier met het gebruik van deze mooi werktafel.
Ja zeker, tot binnenkort in je nieuwe werklocatie met al dat mooie nieuwe speelgoed,.Wauw ! En zo zie je maar... oefening baart kunst... Hij is super mooi geworden !!
Heel graag gedaan !!! Ennuh... tot gauw !!!
Oooooooooooooooooooooooh.... waar heb ik dit aan verdiend,.Geweldig resultaat Ger!! Heb je MFTC ook op onze facebookpagina gezet. jaap
Ik wilde een keer de MFTC in de knutselkamer van mijn vrouw neer zetten en werd er meteen uitgegooid dus in de huiskamer hoef ik dat helemaal niet te proberen.Ger, een tijdje geleden mocht ik de werkbank-in-aanbouw bij je zien. Hij is ontzettend mooi geworden. Eigenlijk zonde om die in je werkplaats te gebruiken. Misschien als dressoir in je woonkamer?
Na een lange periode van afwezigheid was Tim gelukkig weer op ons forum aanwezig, maar net zo plotseling weer verdwenen dus hoop ik dat er niet weer iets met zijn vader aan de hand is.Respect! Dat ziet er heel erg goed uit. Heb je Tim al een serie pics gestuurd voor zijn gallery? Ik denk dat die van jou een ereplaats gaat krijgen.
Mijn volgende project moet ik nog over nadenken maar er zijn vele klusjes blijven liggen die ik nu aan het afwerken ben.Dat is een mooi resultaat, daar kun je trots op zijn. Advies van anderen is natuurlijk welkom maar jij bent toch degene met de hamer in z'n hand die het moet uitvoeren.
Wat is je volgende project? Mijn ervaring is dat als je een uitgebreid project hebt afgewerkt waar je je ziel en zaligheid in gelegd hebt, er na voltooing snel een gevoel van leegte ontstaat.
Om zo een opmerking van jou te lezen daar wordt ik echt verlegen van,.Topwerk Ger, mooi om zien dat een goede voorbereiding inderdaad al het halve werk is
Nu de hamvraag, ga je deze mobiele werkbank ook gebruiken?
Ehh……ja maar eerst nog even mijn andere hobby’s beoefenen en dan bedenken wat ik wil, moet en ga maken.
Dank je wel maar klonen gaat het niet worden, ik heb nog genoeg klusjes te doen.Nu je de eerste klaar hebt, kan het klonen beginnen. Aan de reacties te zien is daar vast wel een markt voor
Dank voor het prachtige verslag en veel plezier ermee!
Dank je wel Fons voor je complimenten, het presenteren had ik een beetje afgekeken van Sirjacobs Didier.Geweldig leuk project, mooi uitgevoerd en goede presentatie hier op het forum!!
Veel complimenten! Fons
Dankjewel tuoh, en ook voor het meedenken.Inventief opgelost Spaander, die kunnen geen kant meer uit zo
Als ik de MFTC verplaats en dat is bijna elke dag komt er vaak een systainerlade uitschuiven en als het de lade is met systainer 3 en ook nog eens tegen het scheenbeen komt is dat geen prettig gevoel.
De dikke van Dale krijgt dan ook weer een kleine update in zijn toch al uitvoerige omschrijving van onze taal.
Nu stond er in de beschrijving van BenchWorks iets over push-push locks maar dat begrijp ik niet helemaal want als mijn lade dicht zit kan ik deze niet verder indrukken dus hoe gaat deze dan weer los?
En volgens mij zijn de push-push locks waar Timothy over schrijft niet goedkoop en gaat het inbouwen 3x2 stuks nu de MFTC al gereed is wat moeilijker. <knip>
Dank je.Hij is mooi geworden!
De prijs van die push locks valt op zich wel mee, 4,25 per lade. (https://www.meubelbeslagshop.nl/merken/salice/salicepushduw-springslotopschroefbaar-892.html) Het is niet meer dan een grendeltje met een veer die wordt ontgrendelt zodra je tegen de lade drukt. Maar ik heb gemerkt dat dit toch onvoldoende vergrendeling is: zodra je de MFTC verrijdt heb je vaak alsnog een volle systainer tegen je schenen . Dus hoe sjiek die push-to-open dingen ook zijn, uiteindelijk is jouw oplossing onontkoombaar. Nu nog zien hoe IK dat in mijn voltooide MFTC verwerk .
Ik begrijp de vraag niet?Hoe is het afgelopen?
Ik begrijp de vraag niet?
@seb,
Dank je, het gaat erom of de MFTC voldoet aan je wensen en niet hoe deze eruit ziet.
Mvg,.