Harvey HW110E 230VAC 2.2KW

Vigier

Actieve deelnemer
13 jan 2024
80
39
Naarden
Hier nog een enthousiaste Harvey gebruiker, vanavond weer lekker staan zagen. Roltafel is superhandig, geleider heel stabiel. Ik vond het een flinke smak geld die ik moest neerleggen (vergelijkbaar met wat Timo ervoor heeft betaald), maar ik ben er nog elke keer blij mee. Vanavond weer anderhalf uur staan zagen.
Als je het geld ervoor hebt dan zou ik het zeker aanraden. En ik heb geen aandelen Timo noch aandelen Harvey.

Rop66

Actieve deelnemer
27 aug 2020
82
23
Nijmegen
Het is dat ik geen ruimte heb voor dit moois, anders wist ik het wel. Mooie tafel voor een goede prijs.
Succes met de verkoop.
Geen opmerkingen over de prijs, svp. Daar is niemand mee geholpen.

EDIT: Dat is een beetje flauw, inderdaad.
Een prachtige tafel is het in elk geval!

gr Rop

Laatst bewerkt:

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.434
746
Moordrecht
@Rop66 vindje dit zelf nou ook niet een beetje kinderachtig? Blijven hangen in wrok is vergif voor je geest, wist je dat? Accepteer en ga door, dat is beter voor jou en je omgeving. Suggestie: zoek een hobby:cool:

• Leuk
Waarderingen: Rop66

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
421
18
Laten we het gezellig houden mannen. Geen discussies starten, deze advertentie staat er al bol van. De advertentie is oud,klopt.Ik heb de harvey ooit te koop gezet met de twijfel of ik er spijt van zou krijg, en ben niet actief in de verkoop doorgegaan. Nu merk ik dat ik de zaagtafel drie keer per jaar gebruik. En dat is gewoon zonde voor zo een bruut werkpaard. Ik gebruik vooral mijn invalzaag en Cs50. Dus met pijn in het hard gaat ie weg.

• Leuk
Waarderingen: Wilco Flier en Rop66

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.