Harvey HW110E 230VAC 2.2KW

Timovangrinsven

Actieve deelnemer
17 mrt 2018
414
14
Omdat mijn stoppenkast het niet trekt en ik vooral mijn cs50 gebruik,
denk ik er aan mijn mooie Harvey voor een mooi bod weg te doen.

12.jpg

Harvey zaagtafel 230vac 2.2pk (€ 3.478,75 (incl. BTW) tendotools)
Met incra miter1000HD (€ 281,82)
Leitz 250mm blad 2x (+ - €300)
Freud 250mm blad 1x (+ - €100)
Wieltjes onder de tafel (+ - €50)
Met roltafel (hoekaanslag staat niet op de foto) (+ - 1200€)

€ 5410,- ik dacht zelf aan € 3000,-
ophalen in Zwolle

PS: betere foto's komen nog
 
  • Leuk
Waarderingen: TristanU

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Sorry hoor maar was die zaag € 3.478,75?
Ik had mijn harvey 5pk 3 fase nieuw voor €2170,- incl btw.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Chevy66 je hebt helemaal gelijk. Dit staat ook in de regels van het marktplein. Dit soort discussies horen niet in dit topic thuis. Of het reagereende forumlid nu gelijk heeft of niet. Prijs is aan de verkoper.
Misschien is het verstandig om in te voeren dat reacties op het marktplein alleen per PM te doen.
 

thomasz

Post veel
11 apr 2015
1.975
804
Omgeving Leiden
Chevy66 je hebt helemaal gelijk. Dit staat ook in de regels van het marktplein. Dit soort discussies horen niet in dit topic thuis. Of het reagereende forumlid nu gelijk heeft of niet. Prijs is aan de verkoper.
Misschien is het verstandig om in te voeren dat reacties op het marktplein alleen per PM te doen.
Dat vind ik dan weer niet zo'n goed idee, want dan hebben potentiele kopers er geen notie van of en wanneer er andere gegadigden zijn.
Met straffe hand de regels hanteren zou ik zeggen: posts over prijzen meteen en zonder pardon eraf halen. Vraagt nogal wat van de moderators, dat besef ik wel.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.655
2.535
Gaanderen
Het gaat niet om post over prijzen het gaat over alle comentaren. Dit is niet echt een forum van straffe hand meer van zelf regulering. Denk je echt dat als ik wat wil hebben dat eerst post?
 

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Het maakt mij niet uit wat hij er voor betaald heeft.
ik vroeg het me af of ik dan gewoon belachelijk weinig betaald heb.
En gezien de opsomming van alle onderdelen niet de prijs van de losse zaagtafel is vroeg ik mij af hoe het kan dat die zo veel meer heeft gekost dan die van mij.

Wellicht heeft hij een fout gemaakt in zijn berekening en zat er al van alles bij de zaag met die hoge prijs.

En dan nog even over de zekering zelfs een 10A zekering zou deze zaag van stroom moeten kunnen voorzien.
2200 watt is niet heel veel.

Kijk even of je prijs klopt en succes met de verkoop
ik zeg al niks meer
 
Laatst bewerkt:

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.777
931
Leeuwarden
Volgens mij draai je het om. We zijn hier met een grote groep volwassen mensen. Je zou toch verwachten dat die zelf na kunnen denken over of hun reactie wat bij draagt. Het is net als met veiligheid. Het moet van je zelf komen. Ik denk dat Jaap meer te doen heeft, dan schoolmeester spelen.
Ik heb menige poging gedaan om dat te temmen 😟 Inmiddels laat ik het maar gaan, inderdaad is het advies steeds geweest om via PB je marktkennis te ventileren!

Fons
 
  • Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.042
2.578
Het blijft zonde om zo'n machine te verkopen. Niet toch maar een c16 in je groepenkast steken?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.