Hoi, de indruk tot op heden is zeer positief. Ben eigenlijk nog niet echt nadelen tegen gekomen, maar heb de machine ook nog niet heel intensief gebruikt.
Ben wel een tijd bezig geweest om alles goed af te stellen, maar dat ging verder perfect. Het enig kleine puntje wat ik heb is dat de aansluiting van de stofzuiger wat hoger zit dan de daadwerkelijk bodem in de machine. Daardoor blijft er eerst een laag stof liggen voordat de machine dit opzuigt. (de bodem loopt wel schuin naar het aansluitpunt) Maar ik heb een lichte afzuiger, dus kan me ook voorstellen dat dit met een zwaardere afzuiger niet gebeurt. Daarnaast ondervind ik er geen hinder van. De langsgeleider is goed af te stellen en loopt erg fijn, En vast is ook vast. De afkortgeleider is ook opvallend goed. Je kunt de geleider die door de miter track gaat goed afstellen zodat er geen speling op zit. Werkt prettig.
Verder trekt de machine flink stroom bij het starten, nog meer dan mijn oude robland van dikte bank. Maar ik heb een zware hoofdzekering in mijn groepenkast zitten en dat werk prima. (behalve dat het licht even dimt..
)
Verder moet je even overwegen welke versie je neemt, de basis is perfect, mocht ik de middelen gehad hebben dan had ik waarschijnlijk de roltafel er direct bij genomen. Maar het blad is perfect om met cross cut sled te werken. Die ga ik binnenkort maken (eerst nog wat andere klussen) net als een inklapbaar afvoerblad aan de achterzijde en de bovenfrees waarschijnlijk inbouwen aan de rechter zijde. Dat laatste is nog niet geheel zeker, wellicht dat ik toch een aparte tafel maak.
Voor het geld vind ik het echt een prima machine zeker als je het afzet tegen andere modellen, dan ligt prijs kwaliteit hier hoog.
succes en als je meer vragen hebt of wilt testen etc dan laat je het maar weten.