Gezocht: Vlak- en Vandikte bankje

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Succes met de zoektocht en, elke vvd is beter dan geen vvd. Datgezegd staat de mijne 99.96% van de tijd stil..... wel fijn om te hebben..... kost wel veel ruimte.

De mijne misschien zelfs wel meer, maar ja, als je hem wegdoet, dan is het geld dat je er voor krijgt zo op en heb je niks meer… 😇
Helemaal mee eens. De mijne heeft ruim 10 jaar stil gestaan. Rubber band vergaan. Gisteren heb ik hem aan de tand gevoeld. Da goedkope chinese ding heeft toch wel moeite met een flink stuk purperhart.
Ik heb echter geen ruimte voor iets groters en er is niet echt iets beters te koop. Ja die van dictum maar dan heb ik er 2 nodig.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
7.913
2.535
Daarom gebruik ik de vlakbanktafels om dingen op te stapelen. Als ik hem dan nodig heb, zet ik de zooi over op de zaagtafel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mink

kibling

Actieve deelnemer
12 jul 2021
50
10
Zandhoven
Als je nog niet voorzien bent, kijk even op marktplaats rond, heb er zelf een vvb van INCA op gevonden, voor 250€, heb er wel een paar aanpassingen aan gedaan want de motor stond buiten het toestel en dat was niet zo handig, dus deze onder de stoel geplaatst en werkt perfect, waren zelfs nog een paar nieuwe messen bij!
Even de moeite doen om vaak op deze site rond te kijken loont soms! Wel moet je er een stukje voor rijden soms!!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.