Die is al verkocht helaas.HBM 12” vlak van dikte, langgatboor en motafzuiger
In de verkoop; hbm 12“ (30cm) vlak van dikte bank. licht gebruikt. Extra set messen erbij, moeten wel geslepen worden. werkt prima. 230 v. vraagprijs 300 euro. een langgatboor machine op 230v met boren erbij. Deze machine heeft wat lichte vliegroest, en mag dus wat aandacht krijgen. De...woodworking.nl
Ik zal aan mijn mama vragen of ik wat meer zakgeld kan krijgen.Ik denk dat het even doorsparen wordt als je iets fatsoenlijks en direct bruikbaars wilt.....
Verlijmen met een niet afstelbare machine is ellende. Afmeting van je werkstukken haalt niet echt uit, zuiverheid is altijd key....Ik zal aan mijn mama vragen of ik wat meer zakgeld kan krijgen.
De vraag is inderdaad wat jij als fatsoenlijk definieert. Als je de HBM bank als niet-fatsoenlijk beschouwt, zijn we volgens mij over andere machines aan het praten. Ik wil een kleine machine om af en toe een stuk hout mee af te schaven vooraleer ik er glue-ups mee doe voor decoratief CNC werk. Ik ben geen schrijnwerker die er boterhammekes mee moet/wil verdienen.
Ik begrijp je problematiek met consumptie. Daarom heb ik net een lintzaag uit 1981 weer helemaal op punt gezet (inclusief nieuwe aandrijftrein). En ook net daarom kijk ik occasie, want dan red je iets van de schroot. Maar ook hier is een financiële beperking die mee speelt - hobby budgetten reiken helaas niet oneindig, en ook de wil om €600-€1000 neer te tellen voor een machine die voor mijn hobby niet 'core' is, is daarom niet haalbaar. Ik doe decoratief CNC werk, geen balken maken.
Even marktplaats in de gaten houden. Afgelopen week zag ik nog 2 keer een 12" HBM voorbij komen voor rond de €200. We willen allemaal wel een hammer met spiraalas maar met jouw genoemde budget heb je met de huidige prijzen niet eens een 2e hands elektra beckum meer.Die is al verkocht helaas.
Yes, zal ik doen, bedankt!Even marktplaats in de gaten houden. Afgelopen week zag ik nog 2 keer een 12" HBM voorbij komen voor rond de €200. We willen allemaal wel een hammer met spiraalas maar met jouw genoemde budget heb je met de huidige prijzen niet eens een 2e hands elektra beckum meer.
Mechanisch, met klemmen. Het zal in alle geval beter zijn dan het puur gelintzaagde hout dat ik nu gelijmd heb, dat wat banaan stond. Voldoende hard klemmen ging wel, maar ik gok dat een geschaafde versie net dat ietsje beter gaat zijn.Verlijmen met een niet afstelbare machine is ellende. Afmeting van je werkstukken haalt niet echt uit, zuiverheid is altijd key....
Ik weet niet of je mechanisch klemt of met vacuum, maar als je paneel niet vlak is krijg je met het laatste problemen.
Ik zie deze toch nog als een van de betere VVDEen Inca zou ook nog kunnen
1) geluk hebben op marktplaatsNice, bedankt Wilco!
In België werkend onder het pseudoniem ② 2dehands - Dé plek om nieuwe en tweedehands zaken te kopen en verkopenEven marktplaats in de gaten houden.