Hallo allemaal,
omdat ze nieuw gruwelijk duur zijn en sommige op het moment erg slecht leverbaar zijn ben ik op zoek naar iemand die een railsquare heeft maar deze niet gebruikt en wel wilt verkopen.
Het mooiste zou zijn als iemand zijn railsquare van Benchdogs.co.uk wilt verkopen.
benchdogs.co.uk
Heb je een andere railsquare dan verneem ik dat ook graag.
Stuur me gerust een persoonlijk bericht of reageer hier even in het topic, dan zie ik dat vanzelf.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Groet,
Maarten
omdat ze nieuw gruwelijk duur zijn en sommige op het moment erg slecht leverbaar zijn ben ik op zoek naar iemand die een railsquare heeft maar deze niet gebruikt en wel wilt verkopen.
Het mooiste zou zijn als iemand zijn railsquare van Benchdogs.co.uk wilt verkopen.

MK2 Rail Square - Mafell / Bosch - MK2 - SHIPS ON OR BEFORE END MARCH 2021
PLEASE NOTE ALL ORDERS CONTAINING THIS PRODUCT WILL BE DISPATCHED TOGETHER - IF THE OTHER ITEMS YOU REQUIRE EARLIER PLEASE PLACE A SEPARATE ORDER. The Benchdogs Rail Square, Light, Strong and Square. A Unique design which makes it stand out from the crowd. Special fitment that works with Mafell...

Heb je een andere railsquare dan verneem ik dat ook graag.
Stuur me gerust een persoonlijk bericht of reageer hier even in het topic, dan zie ik dat vanzelf.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
Groet,
Maarten