[GEZOCHT!] Rail-square voor Mafell/Bosch geleiderails

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Hallo allemaal,

omdat ze nieuw gruwelijk duur zijn en sommige op het moment erg slecht leverbaar zijn ben ik op zoek naar iemand die een railsquare heeft maar deze niet gebruikt en wel wilt verkopen.

Het mooiste zou zijn als iemand zijn railsquare van Benchdogs.co.uk wilt verkopen.



Heb je een andere railsquare dan verneem ik dat ook graag.

Stuur me gerust een persoonlijk bericht of reageer hier even in het topic, dan zie ik dat vanzelf.

Alvast bedankt voor eventuele reacties :)

Groet,

Maarten
 

HuubHangop

Actieve deelnemer
31 okt 2016
65
10
Maastricht
Gezien de aanschafprijs vermoed ik dat de meeste mensen die er eentje bezitten deze ook regelmatig gebruiken. Lijkt me niet dat je zoiets snel als een impulsaankoop zal aanschaffen.

Bij zowel FC tools als Taiga Tools zijn de Mafell/Bosch compatible modellen overigens op dit moment uit voorraad leverbaar.
 

MaartenS

Post veel
29 jul 2012
1.031
65
Omgeving Amersfoort
Gezien de aanschafprijs vermoed ik dat de meeste mensen die er eentje bezitten deze ook regelmatig gebruiken. Lijkt me niet dat je zoiets snel als een impulsaankoop zal aanschaffen.

Bij zowel FC tools als Taiga Tools zijn de Mafell/Bosch compatible modellen overigens op dit moment uit voorraad leverbaar.

Ik begrijp je opmerking hoor, maar wie niet vraagt.....

Klopt, maar zoals gezegd dat spul is nieuw erg prijzig, vandaar dat ik het toch ook even zo probeer :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.