Gezocht: Kleine houtdraaibank voor beginner

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
253
11
Kleine houtdraaibank, een proxxon micromot DBR250 is (echt heel) klein. Meer voor de modelbouw. Kost nieuw niet al te veel en heeft weinig ruimte nodig. Bijpassende ("kleine" draaibeitels) te koop. Uiteraard slechts om (hele) kleine dingen om mee te maken. Wel leuk om te ervaren wat draaien eigenlijk is.
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Dat kan ik wel bevestigen, ik heb de woodfast variant hiervan en dat is echt een fijn ding om mee te beginnen. Ik heb hem nu 2 jaren en ik denk zelfs dat ik hem erbij houd als ik een stap groter ga.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.446
539
Dat kan ik wel bevestigen, ik heb de woodfast variant hiervan en dat is echt een fijn ding om mee te beginnen. Ik heb hem nu 2 jaren en ik denk zelfs dat ik hem erbij houd als ik een stap groter ga.
Zeker weten, best bijhouden. Mijn Woodfast 305( er bestaat nu een RecordPower DML 305 versie ) gaat ook nooit meer weg.

groeten

Ornament
www.houtsnijden.eu
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.