Gezocht: Betonplex of zwart valchromat

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
8.104
2.613
Je zaagblad zit dus te ver van je roltafel. Kan je je zaag en spouw mes niet gewoon uitvullen? Lijkt me simpeler dan zo'n bouwwerk knutselen.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Je zaagblad zit dus te ver van je roltafel. Kan je je zaag en spouw mes niet gewoon uitvullen? Lijkt me simpeler dan zo'n bouwwerk knutselen.
Nee, t gaat vooral om de andere kant. Aangezien ik het meeste met m’n roltafel zaag en de originele insert (waar er 3mm ruimte zit tussen blad en insert) inmiddels op meerdere plekken beschadigd is omdat er een dun stukje hout tussen blad en insert klem kwam te zitten.

Dus in het kort, nee uitvullen is geen optie 🙂
 

Mohr4Me

Actieve deelnemer
2 mei 2020
59
5
Late reactie, maar ik heb aanhangers met betonplex bodem en wanden. Ik hou regelmatig wel stukken over. Ik kan even kijken in de loods wat ik heb liggen. Omgeving Nijmegen.

Laat maar weten of het nog nodig is,
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Of bij Felder de originele bestellen die nog niet zijn ingezaagd?

Bij het inzagen van trespa zal je weer een speciaal of oud zaagblad nodig hebben om niet al je tanden aan gort te helpen.
Heb ik over nagedacht, maar de standaard inserts van hen vind ik niets. Zeker gezien de prijs (ongeveer 60 ex per stuk).
 
  • Leuk
Waarderingen: Athanor

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.