Garage inrichtingstips voor oldtimerstalling/klusruimte

ildemana

Actieve deelnemer
20 apr 2021
52
13
NL
Kunnen zeker wat hebben. Gebruik zelf dubbele dragers van de hornbach. Die kunnen 65kilo per 2 stuks hebben aldus specs.

Mooi ja, heb deze in het verleden ook wel eens gebruikt voor wat kleinere schappen. Wat ik mij kan herinneren is nog best een uitdaging meerdere dragers in hoogte goed uit te lijnen als je ze aan een steens muur bevestigd.
 

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.049
3.010
Zorg dat er bij elk muurprofiel een gat in een volle steen zit. Die boor je eerst. Daar zet je de muurprofielen mee vast. Dan pas de andere gaten door het profiel heen boren. Dan profiel er af en de gaten opboren naar de gewenste maat. Een beetje verloop kan de plug wel opvangen. Bij het monteren weer eerst de schroeven er in, die precies goed zitten.
 

ildemana

Actieve deelnemer
20 apr 2021
52
13
NL
Zorg dat er bij elk muurprofiel een gat in een volle steen zit. Die boor je eerst. Daar zet je de muurprofielen mee vast. Dan pas de andere gaten door het profiel heen boren. Dan profiel er af en de gaten opboren naar de gewenste maat. Een beetje verloop kan de plug wel opvangen. Bij het monteren weer eerst de schroeven er in, die precies goed zitten.

Klint goed, hoeveel muurprofielen raad je aan gezien de breedte van mijn muur (3m60), zoals aangegeven wil ik een plaat door midden laten zagen zodat ik een 60cm diepe plank overhoudt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.