Hier vind je vast wel enkele leuke ideetjes, vers van de pers!
http://woodgears.ca/tool_holders/zimmerman.html
Lijkt me toch wel best veel handige bergruimte...
- 1 kist voor handgereedschap (Handzaag formaat)
- 1 kist met bijvoorbeeld laatjes voor diverse kleine spullen
- 1 kist voor bijvoorbeeld schroevenvoorraad en kitkokers en spuit en plamuur spul oid
Een van de voordelen van de systainer is zijn lage gewicht, voor mij een reden om geen houten insert te gebruiken.
Ik ben naar de fabory gegaan, en heb ze gevraagd of ik de doosjes waarin boren zitten, je weet wel, die kunststof uitschuifbare kokers, mocht hebben.
Dat was geen probleem, en van de vriendelijke medewerker kreeg ik een ruim assortiment mee in alle soorten en maten.
Hiermee heb ik de hoogste systainer, naar behoefte, afgevuld, en dat werkte echt perfect!!!
Dankjewel!
Ik heb helaas geen tekeningen, daar ik het gewoon
In het werk heb gemaakt.. De footprint is gewoon van een
Systainer insert overgenomen, en van daaruit ben ik gaan meten en
opbouwen..
Ik kan van de bitsystainer evt wel wat buitenste dimensies opmeten, maar
van de gereedschap sys lijkt het me duidelijk dat het dan een ingewikkeld verhaal
wordt..
Mvg rick
beste stefan,Hallo,
Er zitten hier volgens mij wat zzp''ers, interieurbouwers, meubelmakers, hobbyisten die een mooie handige gereedschaps kist hebben.
Nu ben ik zelf Interieurbouwer in opleiding en heb een aantal keren mijn kist veranderd en nieuwe gemaakt.
Ik ben wel eens benieuwd naar jullie gereedschapskisten kwa indeling, lade's, doosjes, kistjes of andere handige opberg mogelijkheden in en rondom jullie gereedschapskist.
Dus posten die foto's
Mijn Gereedschapskist, gemaakt uit 12mm populieren multiplex.
Zo is hij nu, maar nog niet af, in ieder geval functioneel voor mijn volgende stage.
Gr Stefan