Ik heb weer een idee opgedaan voor een ik denk echt goede en praktische gereedschapskist.
Jullie kennen vast wel de stanley gereedschap trolly of kisten ?
Nu heb ik een inklapbaar steekkarretje over, en nu zat ik te denken om uit zo licht mogelijk plaatmateriaal (Polulieren Multiplex of MDF 12mm) kisten te maken aan de hand van het gereedschap en toebehoren dat ik heb.
- 1 kist voor handgereedschap (Handzaag formaat)
- 1 kist met bijvoorbeeld laatjes voor diverse kleine spullen
- 1 kist voor bijvoorbeeld schroevenvoorraad en kitkokers en spuit en plamuur spul oid
Alle kisten voorzien van handvaten en klemsluitingen zodat alle kisten op elkaar kunnen klikken (festool systainer manier)
Dat alles stevig gemonteerd op de inklapbare steekkar, onderste kist zit dan vast op de steekkar (wel demontabel)
Wat denken jullie van zo'n soort kist, ik zie er eigenlijk de voordelen wel van in tegenover de gereedschapkist die ik nu heb, staat een paar pagina's terug.
Waarom plaats ik deze vraag/tekst, naja ik vind het via verschillende kanten altijd wel fijn om te horen wat mensen er van denken of vinden, het is mijn eigen kist ik moet doen wat mij het beste lijkt zeggen ze wel eens, alleen sommige ideeën die ik dan weer krijg blijken dan wel weer veel nadelen te hebben