Forummers zien graag verbeteringen.

ZotVanHout

Post veel
8 jan 2016
1.217
215
Klein-Brabant, Vlaanderen
Mag ik een suggestie doen?
je lijkt mij meer dan gemiddeld op de hoogte zijn van de buitelingen van dit medium
dat reclame plots in het midden van een reeks berichten of deel-informatie opduikt is mij niet vreemd, omdat ik dit ook op andere webstekken ervaar
wie zit hier aan het stuur ?
zijn we aan google en familie overgeleverd ?
de ondergrens die we volgens mij moeten aanvaarden, is dat dit forum zelfbedruipend is, waardoor het kan blijven bestaan & de beheerders voor hun inspanningen minstens een aanvaardbare vergoeding ontvangen
op de kostenstruktuur heb ik geen enkel zicht

• Leuk
Waarderingen: Wim Kluck

baas

Administrator
5 jun 2012
160
103
Mag ik een suggestie doen? Bij het lezen raak ik steeds van de wijs door Google advertenties tussen de berichten. Omdat de reclame in hetzelfde font en dezelfde lettergrootte zijn gezet, valt het bericht onder de advertentie nauwelijks op.

Dit is in principe op te lossen door dit aan de stylesheet toe te voegen.

Code:
article.google-auto-placed {
    margin: 16px 0;
    box-shadow: 0 0 2px 0 rgba(0,0,0,0.14), 0 2px 2px 0 rgba(0,0,0,0.12), 0 1px 3px 0 rgba(0,0,0,0.2);
}

Er zijn 2 aanpassingen:
- de advertentie wordt visueel gescheiden van de opvolgende post.
- de advertentie krijgt net zo'n schaduw.

Bekijk bijlage 93988

Een probleem kan zijn dat advertenties en hun styles dynamisch worden geladen. Mogelijk helpt het om dan "!important" aan beide regels toe te voegen.

Code:
article.google-auto-placed {
    margin: 16px 0 !important;
    box-shadow: 0 0 2px 0 rgba(0,0,0,0.14), 0 2px 2px 0 rgba(0,0,0,0.12), 0 1px 3px 0 rgba(0,0,0,0.2) !important;
}

Een andere oplossing kan zijn deze style pas toe te voegen aan het einde van de html.
We hebben een echte programmeur onder ons, dat is super.

Ik neem via pb even contact met je op.

jaap

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.