Forummers zien graag verbeteringen.

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Ik gebruik altijd graag de latest activity optie om alle nieuwe berichten te zien,

Nu zie je daar ook alle nieuwe foto's en dat is echt een leuke nieuwe functie.

Maar weet iemand of je ergens kan uitzetten dat daar ook alle likes staan die gegeven worden? Er worden zoveel likes gegeven dat 20% van de latest activy maar echt een bericht is. Er zijn heel veel opties bij settings maar volgens mij staat hij er niet tussen.

Kan natuurlijk ook de new post functie gebruiken maar dan zie je de leuke foto's niet 😄
 
Laatst bewerkt:

hstraat

Post veel
13 mei 2017
1.085
37
Leiden
Het forum is totaal niet traag. Gebruik een betere ad blocker als je die gebruikt want dat maakt het laden op jou pc traag. Met Privacy Badger heb ik er nul last van. Deze gebruik ik overal omdat deze niet alleen de advertenties blokkeert maar ook en dat vind ik veel belangrijker de cookietrackers. Als ik ergens op een koelkast zoek wil ik niet overal koelkasten reclame zien :). Dit ligt niet aan het forum maar aan de gebruikte ad blockers.
 
  • Leuk
Waarderingen: karangetang

baas

Administrator
5 jun 2012
176
142
Ik gebruik altijd graag de latest activity optie om alle nieuwe berichten te zien,

Nu zie je daar ook alle nieuwe foto's en dat is echt een leuke nieuwe functie.

Maar weet iemand of je ergens kan uitzetten dat daar ook alle likes staan die gegeven worden? Er worden zoveel likes gegeven dat 20% van de latest activy maar echt een bericht is. Er zijn heel veel opties bij settings maar volgens mij staat hij er niet tussen.

Kan natuurlijk ook de new post functie gebruiken maar dan zie je de leuke foto's niet 😄
Je hebt zo te lezen de engelstalige menu's. Helemaal onderaan de pagina links kun je de taalinstellingen wijzigen. Bij een moderne browser en de juiste instellingen blijven die instellingen ook staan, je hoeft het maar 1 keer in te stellen. In je hoofdmenu zie je dan "Wat is er nieuw", als je daar op klikt zie je keuze uit nieuwe berichten, nieuwe media etc.

jaap
 

Sang

Actieve deelnemer
19 mrt 2013
600
15
Berkel en Rodenrijs
Je hebt zo te lezen de engelstalige menu's. Helemaal onderaan de pagina links kun je de taalinstellingen wijzigen. Bij een moderne browser en de juiste instellingen blijven die instellingen ook staan, je hoeft het maar 1 keer in te stellen. In je hoofdmenu zie je dan "Wat is er nieuw", als je daar op klikt zie je keuze uit nieuwe berichten, nieuwe media etc.

jaap
Ah ja het zijn nu meerdere secties.

Tijd om mijn snelkoppelingen te vernieuwen
 

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Graag zou ik als ik ingelogd ben mijn gestarte onderwerpen in een overzicht zien en mijn reacties op andere niet gestarte onderwerpen op de oude site was dit wel aan wezg ik zie nu alleen maar mijn reacties op een aantal pagina's dus niet onderwerp namen
Het zou fijn zijn als dit hier ook zou kunnen

Groetnis, Roeland
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Ik zie dat er twee knoppen zijn bijgekomen, 'de houtdraaierij' en 'masave'. Het lijkt me handig dat die naar de rechterkant verhuizen, zo blijft de new posts knop op dezelfde plek staan.
Puur uit interesse, wat is de relatie van beide bedrijven met het forum ? zijn het sponsoren ? of is het iets anders ?
 

karangetang

Actieve deelnemer
17 mrt 2015
328
3
Zeist
Ik zie dat er twee knoppen zijn bijgekomen, 'de houtdraaierij' en 'masave'. Het lijkt me handig dat die naar de rechterkant verhuizen, zo blijft de new posts knop op dezelfde plek staan.
Puur uit interesse, wat is de relatie van beide bedrijven met het forum ? zijn het sponsoren ? of is het iets anders ?

Of komen er meer ? Kan je je ergens melden als je er bij wilt staan? Wat kost dat dan?
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Ik zie dat er twee knoppen zijn bijgekomen, 'de houtdraaierij' en 'masave'. Het lijkt me handig dat die naar de rechterkant verhuizen, zo blijft de new posts knop op dezelfde plek staan.
Puur uit interesse, wat is de relatie van beide bedrijven met het forum ? zijn het sponsoren ? of is het iets anders ?

Hallo KrisG

beide bedrijven zijn langzaam gestart als bijverdienste, door forumleden. Het is dank zij dit forum dat ze dat hebben kunnen doen. Het is dankzij dit forum dat ze langzaam konden groeien en er echte kleine bedrijven van hebben kunnen maken . Zonder dit forum waren ze er (bijna zeker) niet. Beide volgen het forum en dragen eraan bij. Vaak bieden ze oplossingen voor en hulp aan specifieke noden van forumgebruikers. Er is dus een zekere symbiose.

groeten
Ornament
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PetraD

KoenST

Nieuw lid
11 mei 2020
9
0
Zou het een optie zijn om een link (zoals bv houtdraaierij) automatisch te laten openen in een nieuwe tab/venster van de browser?

Dat is een link die echt weg gaat van het forum.
Super dat de partners (als ik het zo mag noemen) vermeld worden, maar 't zou handig zijn als je niet wegklikt van het forum.

Just an idea.
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.917
846
Oss
Je hebt zo te lezen de engelstalige menu's. Helemaal onderaan de pagina links kun je de taalinstellingen wijzigen. Bij een moderne browser en de juiste instellingen blijven die instellingen ook staan, je hoeft het maar 1 keer in te stellen. In je hoofdmenu zie je dan "Wat is er nieuw", als je daar op klikt zie je keuze uit nieuwe berichten, nieuwe media etc.

jaap

ondanks dat ik de instelling op nederlands heb staan, krijg ik toch engelstalige menu‘s
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Hallo KrisG

beide bedrijven zijn langzaam gestart als bijverdienste, door forumleden. Het is dank zij dit forum dat ze dat hebben kunnen doen. Het is dankzij dit forum dat ze langzaam konden groeien en er echte kleine bedrijven van hebben kunnen maken . Zonder dit forum waren ze er (bijna zeker) niet. Beide volgen het forum en dragen eraan bij. Vaak bieden ze oplossingen voor en hulp aan specifieke noden van forumgebruikers. Er is dus een zekere symbiose.

groeten
Ornament

Da's leuk, maar laat ik eerst even duidelijk maken dat ik niemand viseer en iedereen gun wat hij/zij /x heeft, maar als ik de posts van Massavehout bvb zoek, vind ik er vrijwel uitsluitend in de eigen blog die hier op het forum staat. Ik vind 'm ook fijn om te lezen en best interessant.
Er werd een tijdje terug een verwijzing gemaakt naar de Hooked-on-Wood filmpjes, die ik ook wel interessant vind, maar daar kwam de melding 'die draagt niet veel bij en zou er ook niet zijn zonder het forum'.
Ik probeer het verschil te begrijpen waarom de ene iets verweten wordt en de andere een eigen link krijgt.
Kris
 
  • Leuk
Waarderingen: Wilco Flier

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.773
924
Leeuwarden
Het ging hierbij niet om verwijten, het was meer een dialoog over wat je als reclame kunt zien en wat je bijdrage aan het forum is. Een kenmerkend verschil is al door Ornament uitgelegd.

Fons
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Da's leuk, maar laat ik eerst even duidelijk maken dat ik niemand viseer en iedereen gun wat hij/zij /x heeft, maar als ik de posts van Massavehout bvb zoek, vind ik er vrijwel uitsluitend in de eigen blog die hier op het forum staat. Ik vind 'm ook fijn om te lezen en best interessant.
Er werd een tijdje terug een verwijzing gemaakt naar de Hooked-on-Wood filmpjes, die ik ook wel interessant vind, maar daar kwam de melding 'die draagt niet veel bij en zou er ook niet zijn zonder het forum'.
Ik probeer het verschil te begrijpen waarom de ene iets verweten wordt en de andere een eigen link krijgt.
Kris

Kris masave heeft nog een account staat op nr 3 bij meeste posts Rick is jarenlang een van de forumers met de meeste inbreng van werkstukken en posts geweest. Soms gaat dat door werk ed. niet meer. Hij heeft er nu voor gekozen om masave tot een succes te brengen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
Da's leuk, maar laat ik eerst even duidelijk maken dat ik niemand viseer en iedereen gun wat hij/zij /x heeft, maar als ik de posts van Massavehout bvb zoek, vind ik er vrijwel uitsluitend in de eigen blog die hier op het forum staat. Ik vind 'm ook fijn om te lezen en best interessant.
Er werd een tijdje terug een verwijzing gemaakt naar de Hooked-on-Wood filmpjes, die ik ook wel interessant vind, maar daar kwam de melding 'die draagt niet veel bij en zou er ook niet zijn zonder het forum'.
Ik probeer het verschil te begrijpen waarom de ene iets verweten wordt en de andere een eigen link krijgt.
Kris

Hooked-on-wood dropte alleen een linkje naar YouTube. Hij heeft er ook voor gekozen om alleen Engelse filmpjes te maken. Wat wij op het forum jammer vinden omdat er heel weinig Nederlandse YouTuber zijn die aan houtbewerking doen.
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
De filmpjes staan hier toch ook gewoon ter bekijks. Maar ik begrijp dat dat de reden is om een link of niet. Dankjewel voor het antwoord.

Kris
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Ik zie dat er twee knoppen zijn bijgekomen, 'de houtdraaierij' en 'masave'. Het lijkt me handig dat die naar de rechterkant verhuizen, zo blijft de new posts knop op dezelfde plek staan.
Puur uit interesse, wat is de relatie van beide bedrijven met het forum ? zijn het sponsoren ? of is het iets anders ?

Mijn eerste opmerking is blijkbaar toch niet zo interessant...
Kris
 

Petrolhead

Post veel
4 mrt 2015
1.734
397
Men kan hier moeilijk veranderingen doorvoeren naar de wensen van 1 (of een handvol) forumgebruiker natuurlijk :) Ik klikte de eerste dag ook 2x op "De Houtdraaierij", maar daar wen je toch gewoon weer aan...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.