Een reclame vrij forum? Doe een kleine donatie om een jaar reclamevrij te kijken.

JSE

Actieve deelnemer
16 jan 2022
64
33
Wijk bij Duurstede
Ben ik nu de eerste in 2023 die een donatie heeft gedaan? Vast niet.. als relatieve nieuweling valt de mogelijkheid om dat te doen ook niet direct op. Om dat laatste te verbeteren kunnen we dit draadje wellicht wat vaker gebruiken? Dan komt het omhoog in de "nieuwe posts" sectie, beter zichtbaar voor andere nieuwe forumleden die graag willen bijdragen maar niet weten dat zulks mogelijk is.
 

JSE

Actieve deelnemer
16 jan 2022
64
33
Wijk bij Duurstede
Ben ik nu de eerste in 2023 die een donatie heeft gedaan? Vast niet.. als relatieve nieuweling valt de mogelijkheid om dat te doen ook niet direct op. Om dat laatste te verbeteren kunnen we dit draadje wellicht wat vaker gebruiken? Dan komt het omhoog in de "nieuwe posts" sectie, beter zichtbaar voor andere nieuwe forumleden die graag willen bijdragen maar niet weten dat zulks mogelijk is.
Wat een genot zo'n reclamevrij forum.. werd helemaal tureluurs van alle tabjes die van beneden omhoog en van boven naar beneden kwamen.. Tuurlijk kan je ze wegklikken maar zonder is een zucht van verlichting..
 

Peer76

Actieve deelnemer
Heb lang gezocht en gevlooid hoe Google advertenties op onze site plaatst
Als het goed is kan je in Xenforo zelf instellen waar de advertenties moeten komen, maar ik vermoed dat de optie "automatische plaatsing" is ingeschakeld. Nu vind ik zelf enkele advertenties niet erg, maar nu heb ik helaas een adblocker in moeten schakelen. Aangezien ik op meerdere fora actief ben wil ik hier eerst rustig rondkijken voordat ik tot een donatie over ga.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.548
1.793
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik zie al meer dan 10 jaar nergens meer reclame op internet... ik weet niet waar iedereen over klaagt :cool:.

Maar om deze schuldbekentenis af te kopen en mijn waardering te uiten voor dit fijne forum, zojuist ook maar een kleine donatie gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jaap

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.