De rugleuning sluit niet perfect aan op de poten vind ik, maar over het algeheel, gezien de niet-rechte steigerplanken die ik gebruikt heb (die Harrie, alsdus de site, ook als basis heeft gebruikt), dat het netjes is uitgekomen. Bij het brandmerken iets te kort vastgehouden op het logo, dus die is nu minder fel dan de letters, maar soit.
Enige wijzigingen ten opzichte van het ontwerp op dit moment zijn de achterpoten - deze zijn aan de voorzijde nog niet schuin gezaagd, dat komt zodra de boel weer uit elkaar moet voor de beits. Ook heb ik de armleuningen aan de voorzijde een hoekje gegeven, dat grijpt net iets lekkerder. Nog niet alle schroeven zitten in de planken van de rug en zitting, ook die volgen na de beits wel.
Op basis van de ODH versie dacht ik een kruis te moeten plaatsen om de heen-en-weer beweging te stoppen, maar ik denk dat die versie wellicht niet zo mooi aansloot op de hoeken, want deze heeft daar vrij weinig last van. Ik heb ook besloten de bekerhouder even te laten voor wat het is omdat ik nog voorbereidingen moet doen voor andere klussen.
Binnenkort een keer de werkplaats warm stoken en dan de beits erover en alles afwerken.