Nu nog mijn gedachten plaatsen op een staander om het geheel eraan te hangen.
Er zit al een idee in mijn hoofd waarvan het resultaat weer zal volgen.
Didier, heb nu pas het volledige verslag kunnen lezen. Terug een prachtig werkstuk met
ongelofelijke beschrijving, mijn hoed af!!! CHAPEAU!!!
Proficiat met het resultaat en graag tot op de eerst volgende vergadering. GRTS
Een kunstwerk, subliem uitgevoerd met veel oog voor detail.
Bedankt voor het plaatsen van de hele fotoreeks.
Ronny
Prachtig werk Didier...
Ik had meteen een beeld bij je staander.... een vorm ruwweg gelijk aan de vorm van je ballon maar dan groter en dan aan de buitenkant met een wolkvorm erin verwerkt zodat het lijkt of je balon door de wolken vliegt..... Weet niet of het iets is maar dacht laat het je weten...
Prachtig vakwerk, zoals gewoonlijk!
Een bemerking wel: lijkt de mand nu niet wat groot voor de ballon?
Ik vind ook de mand veel te groot t.o.v. de ballon. De kettinkjes en schroefoogjes passen er ook niet goed bij. Het geheel gaat een beetje lomp aan doen.
Qua draaiwerk vind ik het wel heel knap gedaan. Hoewel segmenteerwerk niet echt mijn ding is heb ik wel bewondering en respect voor de makers van dit soort werkstukken.
Chapeau voor de verslaglegging van het geheel
Hoi Didier.
Wanneer je de ballon aan een voet wilt plaatsen, is het dan geen idee om ook de voet zelf te draaien? Bijvoorbeeld zoals bij deze huisjes? Ik wil dat zelf ook gaan proberen, alleen nog even de juiste ijzerdraad vinden.
Bekijk bijlage 34775
Het voordeel hiervan lijkt me dat je hout in de gelijke soort kan gebruiken voor een meer uniforme look? Het belangrijkste lijkt me om de staander niet te ingewikkeld te maken, de ballon dient de blikvanger te zijn.