Hallo allemaal,
Komende zaterdagochtend ben ik weer in mijn houthok te vinden. Koffie staat om 10 uur klaar. Tegen 11.30 ga ik weer richting huis....er wacht een lege ruimte in huis die opgeknapt moet worden.... Er komen al een aantal van jullie langs, erg gezellig.
Sinds een paar weken is onze nieuwe afzuiging gereed. Werkt heerlijk op deze manier. Minder stof, minder lawaai en het kost minder tijd want we hoeven geen zakken meer te wisselen.... Nadeel is dat een goede vriend van mij geen zakken met zaagsel heeft voor zijn cavia's...
Vandaag bezig geweest met het maken van een noten snijplank. Verder heb ik een hele partij kleine latjes en balkjes geschaafd. Deze ga ik aan elkaar verlijmen en dan heb ik weer wat panelen om snijplanken van te maken...Rommel is opgeruimd en als beloning heb ik dan 3 a 4 snijplanken !!
We zitten nu zo'n 12 effectieve maanden in onze loods. Natuurlijk zijn er altijd zaken die beter kunnen maar over het algemeen ben ik wel tevreden met de situatie. Echter zou wat meer ruimte wel erg prettig zijn....tja.....zo blijf je wensen houden en dat is altijd goed !!