@resetter : Hahaha...doe mn best
We zitten nu bijna 1 1/2 jaar in onze loods. De tijd vliegt werkelijk voorbij. Het is fantastisch om te merken hoe goed mijn mini-houtwinkel/houtbewerking loopt....klein nadeel is dat er minder tijd over blijft voor eigen projectjes....Er liggen al tijden enkele schetsjes klaar maar er komt dan steeds wat tussen...
Op zich geen probleem want ik heb nu eindelijk de baan waar ik lang van gedroomd heb : houtboer/houtbewerker..... Mochten er mensen rondlopen met een droom : Gewoon Doen !! Vol gas !!
Natuurlijk is er een kans dat het niet lukt maar dat is nog altijd beter dan rondlopen met een droom en daar niets mee te doen !! Mocht je daar eens gezellig over willen praten dan ben je altijd welkom in Zwolle !!
Morgenochtend weer naar de houtloods. Er komen wat mensen hun bestellingen halen , ik ga weer wat stukken hout fotograferen en rondmailen naar de liefhebbers en ik ga een poging doen om eaa klaar te leggen voor een eigen project....Een idee voor een nieuwe schaal maar ook een idee voor een tof kistje.....