Mee eens Tom, maar ik denk dat met een andere asje het opzich een prima starters machine is OF als je alleen tussen de centers wil draaien, maar ik wil er meer uithalen (uiteindelijk) en met de chuck werkt het echt niet fijn
De keuze om deze weg te doen is wegens de trage/belabberde bereikbaarheid van HBM anders had ik wellicht een ander asje laten komen en eerst op de machine gaan oefenen
Douwe bedankt voor het advies, de beitel is op het breukvlak een kleur verschil te zien (donkerder stukje dan de rest) geen idee of dit iets inhoudt
Het breukvlak zit in de beitel ca 1cm diep
Nadat Ronald weer terug was van vakantie heeft hij voor mij het eea weten te regelen bij Crown en ik krijg een hele nieuwe beitel, de andere gaat retour
Wel heb ik plechtig beloofd om een cursus bij Ronald te gaan doen (nu was ik dat toch al van plan, maar dat moeten jullie niet door vertellen he anders loop ik mijn beitel mis
Dát is nog eens service en het mooiste is ook nog, hij is gewoon telefonisch bereikbaar, daar kan Herman zonder telefoon nog wat van leren
Nu nog even het eea rond zien te breien hier en dan komt er een échte draaibank