De zoektocht naar een nieuwe kruislijnlaser

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.569
1.796
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Hier heb ik pas ook naar zitten kijken. Zijn er ook betaalbare lasers die 4 zijden tegelijk doen? Niet dat het nu nog uitmaakt, het beton ligt er nu al in... maar toch benieuwd. Mijn stucadoor gebruikt die voor de stopcontacten enzo.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Dank voor de reacties,
Mijn vraag was misschien niet helemaal duidelijk, maar ik doelde op de besproken huepar en goxawee
Die Goxawee heb ik zoals je wellicht gelezen hebt in dit topic.
Ben er zeer tevreden over en heb nog geen mankementen ontdekt.
Ik doe er veel verantwoordelijk binnenwerk mee. Is net zo goed als een dure, maar dan wel zonder baak. (Dat is niet mogelijk).
 

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.108
239
Goeree-Overflakkee
Ik had hem veel eerder willen hebben. Nu het huis af is gebruik ik hem zelden. In het huis had ik hem voor allerlei timmerwerk, tegelwerk, elektra enz. kunnen gebruiken. Het vervangt zeker het waterpas niet, maar is wel een goede aanvulling.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
Die Goxawee heb ik zoals je wellicht gelezen hebt in dit topic.
Ben er zeer tevreden over en heb nog geen mankementen ontdekt.
Ik doe er veel verantwoordelijk binnenwerk mee. Is net zo goed als een dure, maar dan wel zonder baak. (Dat is niet mogelijk).

Update:
Ik vergeet eigenlijk te vermelden dat als de laser op een niet stabiele vloer staat, zoals een houten vloer, de lijn erg blijft dansen. Je moet er dan eigenlijk stil bij blijven staan. Of aan een muur bevestigen.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.535
254
@The Boktor , ik heb dezelfde laser online gekocht, maar het lukt me niet om de laser te locken (om bijv. diagonaal te gebruiken). Lukt dit bij jou wel?
Is het je inmiddels nu wel gelukt?
Het was voor mij ook ff zoeken ondanks de Alie-handleiding.
Daar staat namelijk een fout in: Op een gegeven moment word er gezegd dat je de "V" button 5 seconden vast moet houden. Dat is niet waar.
Moet zijn: de rode "H" button op de laser zelf. (Zo'n 2 seconden ongeveer).

Ook ben ik erachter gekomen dat de groene lijn meerdere helderheids-standen heeft dan 2 zoals ik eerder schreef.

Daarnaast kan je met de afstandbediening ook nog het eea uitspoken...
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.