Op die latten kan je een hele bult materiaal overzichtelijk kwijt. Zonde van de ruimte om dat dicht te schroeven. Even wit schilderen voor het licht en je hebt een mooi materiaal rek.
Te laat..Ik zou tussen de balken gewoon een plaat piepschuim stoppen en er een dunne plaat multiplex plaat tussen schuiven.
Beetje isolatie en je kan er nog steeds een hoop latten kwijt tussen de balken. Scheelt een berg warmte die verdwijnt
Ah. Die hamer dusTe laat.. Bekijk bijlage 127558
Verder ook nog leuke dingen, moet ook gebeuren.. Geen foto's van het proces helaas. Vergeten...
Eiken, purperhart en meranti hamer
Bekijk bijlage 127559
Bekijk bijlage 127560
Ha Hans, dat bouwwerk is van eigenaar veranderd. Heb een andere zaagmasjien gekocht en besloten deze te bouwen.. die andere is me een paar jaar goed van dienst geweest!wat gaaf om te zien Rizz gebruik je dat oude onderstel nog of is die inmiddels de schroothoop op gegaan
Klopt, dit gebruik ik.. En bedankt!Rizz, ik zou ook als eerste project een werkbank willen maken.
Ben jij ook van start gegaan met dit plan?
DIY Mobile Workbench with Table Saw & Router Table Plans
Detailed plans for making a homemade woodworking workbench. Compact and smart design for use with a bench saw and a router.www.paoson.com
Thanks! Mooi werk trouwens man!