Vandaag nog een beetje kunnen verder werken. Gezien de ladegeleiders nog niet toegekomen zijn (zijn blijkbaar wel opgestuurd gisteren), ben ik maar begonnen aan de bijzettafels.
Beide bijzettafels zijn af. Deze keer wel een beetje slimmer geweest en eerst de geleiders ingelijmd vooraleer te schilderen.
Ook de poten voor de bijzettafels zijn klaar, al eens gemonteerd om zeker te zijn dat alles past. Deze keer ook de slotbouten ingefreesd vooraleer te schilderen... al doende leert men é
De scharniertjes gestoken die ik gisteren gevonden heb en gezien ik me rot ergerde aan de pu lijm die op de verf "gezwollen" was de boel propergeschuurd en een extra laagje gegeven.
In een haast nog snel de 'sloten' gemaakt die de tablet moet tegenhouden in dichtgeklapte toestand
Daar staan ze dan te drogen... Morgen zaag ik de mdf platen die er in passen. De profieltjes die in de rail moeten schuiven heb ik ook klaar, die heb ik van wat restjes padoek gemaakt, misschien lukt het morgen nog om die ook aan te brengen. Dan maar hopen dat die asjes ook nog klaargeraken zodat ik de wielen kan hangen!!! Ook gezien dat ik geen vlinderboor heb van de goeie diameter voor de regelpootjes... zal maandag eens moeten shoppen!
- - - Updated - - -
By the way, let niet op de rommel op de achtergrond, dat is een project op zich, als de mftc klaar is ruim ik de boel op!